نمی‌خواهم به بچه‌های دیروز خیانت کنم / مرضیه برومند از «شهر موش‌ها ۲» می‌گوید

۲۷فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرضیه برومند که مهمان کافه خبر بود، دربارهٔ ساخت قسمت دوم فیلم «شهر موش‌ها»، گفت: «این پروژه کار کودک است و فقط برای بچه‌ها ساخته می‌شود، اما بزرگ‌ترها هم می‌توانند مخاطبش باشند. به هیچ وجه قصد مطرح کردن مفاهیم بزرگ و پیچیده را ندارم.»

او ادامه داد: «من «شهر موش‌ها» را سال ۱۳۶۳ در ۳۳ سالگی ساختم. پس از گذشت این همه سال از کاری که آن زمان انجام دادم، تعجب می‌کنم. می‌دانم ساخت قسمت دوم این فیلم بسیار سخت‌تر است و نادرست است به بچه‌های دیروز و خاطراتی که از اولین «شهر موش‌ها» دارند، خیانت کنم.»

کارگردان سریال «آب پریا» در ادامه گفت: «گرایشی به ساخت قسمت دوم «شهر موش‌ها» نداشتم. در این سال‌ها پیشنهاد‌های بسیار بسیاری از جانب ارگان‌های دولتی و غیر دولتی برای ساخت آن داشتم، اما در مقابل این درخواست‌ها مقاومت کردم. دربارهٔ هر چه در ذهن و ضمیرم، خودم را به شک بیندازد که کاسبکارانه رفتار می‌کنم، مقاومت می‌کنم، اما تهیه‌کننده های فعلی یعنی خانم حکمت و آقای سرتیپی دل من را به دست آوردند و با شرایط من کنار آمدند. به آن‌ها گفتم اگر قرار باشد ساخت این فیلم را آغاز کنم، آن‌طور که خودم صلاح می‌دانم باید کارها انجام شود.»

برومند در ادامه خاطر نشان کرد: «هدفم از ساخت «شهر موش‌ها ۲» به هیچ وجه پول درآوردن نیست. اگر دنبال چنین چیزی بودم، در تمام این سال‌ها می‌توانستم این کار را انجام دهم. من دیگر نمادی از یادهای مردم هستم. در زمینه کار کودک سالیان سال است کاری نکردیم و تنها ساخت فیلم یا مجموعه «کلاه قرمزی»در زمینه ساخت آثار کودک کافی نیست.»

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.