نمی خواهم جریان فرهاد گردن من باشد

قلعه نوعی در جلسه با فتح اله زاده تأکید کرد

امیرقلعه نوعی،‌سرمربی تیم استقلال در ابتدای حضورش مقابل خواسته مدیریت باشگاه در خصوص حضور فرهاد مجیدی در تیم ایستاد و اعلام کرد برای حضور وی برنامه ای ندارد، اما پس از مدتی پشیمان شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، جلسه ای بین علی فتح اله زاده و سرمربی تیم استقلال برگزار شد و طرفین در خصوص نفرات جدید تیم به گفتگو نشستند، در این جلسه اعلام شد که حضور بازیکنان بزرگ حواشی تیم را نیز افزایش و دهد اما سرمربی تیم استقلال اعلام کرد برای حضور هیچ یک از بازیکنان تیم، با مشکل خاصی روبرو نشده است، اما در خصوص شرایط فرهاد مجیدی اوضاع متفاوت است زیرا حرف و حدیثهای بسیاری که در این مورد مطرح شده است، برای وی حاشیه ایجاد می کند.

زیرا برخی تصور دارند که همه چیز در این مورد در دستان سرمربی تیم است وی قصد ندارد شرایط را طوری تغییر دهد که فرهاد مجیدی بتواند در استقلال به فوتبال خود ادامه دهد.

این در حالی است که وی پس از این حرف و حدیث با حضور مجیدی موافقت کرده است، اما حواشی همچنان ادامه دارد و سرمربی استقلال معتقد است که برخی قصد درند جریانات حضور مجیدی در تیم و شرایط این بازیکن در استقلال را به گردن وی بیندازند./آق

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.