ننگ شکست اسرائیل از غزه تا ابد در تاریخ جهان محفوظ است

۰۸م آذر ،

یک فعال اسلامی ساکن انگلیس گفت: شکست اسرائیل از غزه ننگی است که تا ابد در تاریخ محفوظ است و همانطور که خداوند وعده داده حق پابرجا و باطل نیز از بین رفتی است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به نوار غزه و کشتار کودکان و زنان بی گناه منطقه، گفت: در اروپا احترام بسیاری برای اسرائیل قائل می باشند و آن هم به سبب تبلیغات بسیاری است که رسانه ها برای صهیونیست ها می کنند اما حمله اسرائیل به غزه بسیاری از اروپایی ها را بیدار کرد و قبح حاکم بر قاره سبز را شکست.

وی ادامه داد: امروز در اروپا و حتی در انگلیس که خود تا حدودی بنیانگذار اسرائیل بوده، اشخاص بسیاری به طرفداری از مسلمانان فلسطین و حقوق آن ها برخواسته اند و این امر سبب خوشحالی است زیرا اسرائیل نشان داد که برای حقوق بشر ارزشی قائل نیست و در واقع با حمله به غزه باطل بودن خود را به نمایش گذاشت.

این بازیگر سابق سینمای انگلیس ، افزود: دولتمردان اروپا به عنوان حامیان سراپا گوش اسرائیل تاوان بی درایتی صهیونیست ها را خواهند داد و به عقیده بسیاری از شهروندان لندنی من ، انگلیس به عنوان یک قدرت اروپایی سر شکسته ترین حامی اسرائیل است.

کینگلرز در پایان خاطر نشان کرد: هر چند باید منتظر خرابکاری های بعدی اسرائیل باشیم اما شکست اسرائیل از غزه ننگی است که تا ابد در تاریخ محفوظ است و همانطور که خداوند وعده داده حق پابرجا و باطل نیز از بین رفتی است.
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.