“نهادینه کردن منافع ملی” در جامعه مانع از بروز فتنه‌ای دیگر

۲۱ام بهمن ،

جهانگیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

“عضو هیئت علمی دانشگاه تهران” گفت: با نهادینه شدن “منافع ملی” از سوی مسئولان در سطح جامعه، اقدامات و توطئه‌های دشمن، طرد و هیچ جایگاهی نزد ملت ایران پیدا نخواهد کرد.

“کیامرث جهانگیری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تبلیغات رسانه‌های غربی برای ایجاد فتنه دیگر در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، مشکل اصلی دشمن با اسلام و پیشرفت‌های علمی “جمهوری اسلامی ایران” است.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران سبب تضعیف غرب می‌شود، تصریح کرد: با افزایش قدرت ایران در عرصه‌های مختلف شاهد سنگ‌اندازی‌های بیشتر غرب به سرکردگی آمریکا علیه نظام هستیم.

کارشناس سیاسی ادامه داد: دشمن با صرف هزینه‌های فرهنگی سعی در گمراه کردن افکار عمومی و برهم زدن وحدت ملی برای رسیدن به اهداف خود دارد.

جهانگیری بیان داشت: دانشجویان و مردم باید با دیدی کلان‌ و عمیق به مباحث مختلف، مانع رخنه تبلیغات رسانه‌ای غرب در آستانه “انتخابات ریاست‌جمهوری”شوند و برای تحقق این امر مسئولان باید با نهادینه کردن حفظ منافع ملی نزد عموم و بصیرت‌افزایی در کشور عمل کنند.

 وی افزود: با نهادینه شدن “منافع ملی” از سوی مسئولان در سطح کشور، اقدامات و توطئه‌های دشمن طرد و هیچ جایگاهی نزد ملت ایران پیدا نخواهد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه حفظ “وحدت” و افزایش قدرت سبب شناخت عمیق از غرب می‌شود، خاطر نشان کرد: منافع ملی با شکل‌گیری حول محورهای مسائل فرهنگی و اجرای قانون در نهایت منجر به تحقق وحدت می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.