نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین فردا افتتاح می‌شود

نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین فردا افتتاح می‌شود

جام جم آنلاین: مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه فرش دستباف چین، فردا اول تیرماه (۲۱ ژوئن) در شینینگ مرکز استان کینگهای برگزار می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرش دستباف در شینینگ مرکز استان کینگهای، با حضور مقامات کشور چین و معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران و هیات همراه برگزار می شود.

معاون تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران درباره حضور ایران در این نمایشگاه گفت: هیئت ۳۰ نفری از تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف برای حضور در این نمایشگاه عازم چین شده اند  که هم اکنون در حال چیدمان غرفه های خود هستند.

“ابراهیم عزیزی” فضای نمایشگاهی مربوط به شرکت کنندگان ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: غرفه های نمایشگاه در دو سالن بزرگ قرار دارند. یکی از این سالن ها به چین و سالن دیگر به کشورهای تولیدکننده فرش از جمله ایران اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد:ایران در این نمایشگاه دارای یک پاویون اختصاصی است که ۱۴ غرفه در این فضا مشغول چیدمان هستند. فضای متعلق به شرکت کنندگان ایرانی در این نمایشگاه ۶۰۰ متر مربع است که نام  شرکت ها و پرچم ایران بر بالای غرفه ها قرار دارد.

“عزیزی” همچنین با اشاره بر تنوع فرش های موجود در غرفه ها گفت: فرش ها عمدتاً با وسعت ۶ تا ۹ مترمربعی وجود دارند و نیز ابعاد ۲ و ۲زرع و نیمی؛ فرش های هندی و پاکستانی با تنوع رنگی چوبی رنگ وجود دارند.


“عزیزی” ابراز امیدواری کرد؛ با شرکت در این نمایشگاه بتوانیم مناسبات خود را با کشور چین گسترش دهیم و ضمن تثبیت بازارهای گذشته، تبادل و تعامل با بازارهای نوین برقرار کنیم. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.