نهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی فراخوان داد

۱۶م اسفند ،

سایت اینترنتی تودی پوسترز ˝نهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی˝ را به صورت ملی برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از پایگاه اینترنتی تودی پوسترز ، این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تیر تا ۳ مرداد در خانه هنرمندان ایران و موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه به آثار برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد. نفر اول مبلغ سی میلیون ریال، نفر دوم مبلغ بیست میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ده میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار.

همچنین لوح تقدیر و مبلغ بیست و پنج میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه (هر هنرمند پنج میلیون ریال) از سوی هیات داوران به منظور تشویق این طراحان اهدا خواهد شد.

پوسترها باید در قطع ۷۰ در ۵۰ سانتی‌متر، به صورت عمودی و با کیفیت ۳۰۰ «دی پی آی» طراحی و فایل آن‌ها باید به صورت RGB و با فورمت JPG ارائه شوند. ارسال یک نسخه پرینت در قطع A4 برای هر یک از فایل‌های پوستر و پرینت فرم مشخصات هنرمند الزامی است.

همچنین قید عنوان اثر ضروری می‌باشد و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند در صورت نیاز طراح می‌تواند روایات و احادیث مرتبط با موضوع اسماء الحسنی را با نقل منبع در پوسترهای خود درج کند.

پر کردن فرم مشخصات طراح و ارائه آن به همراه فایل آثار برای شرکت در نمایشگاه الزامی است و ارتباط دبیرخانه نمایشگاه با هنرمندان شرکت کنند تنها از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین ذکر نشانی ایمیل معتبر و فعال برای شرکت‌کنندگان ضروری است.

طراحان برای شرکت در نمایشگاه می‌توانند پوسترهای خود را تا روز شنبه ۱۸ خرداد به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش،‌بلوار اسفندیار، شماره ۳۵، کدپستی ۱۹۶۷۹۱۷۹۵۱،‌موزه هنرهای دینی امام علی(ع)، دبیرخانه نهمین نمایشگاه پوستر اسماءالحسنی ارسال کنند.

طراحان برای دریافت اطلاعات بیشتر دربارهٔ چگونگی ارسال آثار و مقررات و دریافت فرم شرکت در نمایشگاه می‌توانند به آدرس اینترنتی www.todayposters.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. razieh:

    lotfan jashnvare ha ra be emil befrestid

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.