نه هزار و ۶۵۲ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کشور

۱فروردین ۱۳،

بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی در کل کشور در سه روز منتهی به پایان سال ۹۱ ، نه هزار ۶۵۲ مورد اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی؛ «منوچهر جهانیان» معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای کشور گفت: کنترل نرخ، کیفیت، کمییت و نحوه برخورد و رفتار با مسافران و گردشگران نوروزی را از جمله اهداف بازدید های نظارتی است.

وی گفت: علاوه بر فعالیت کارگروه نظارتی ستاد تسهیلات سفر ، تاسیسات و موسسات گردشگری از سوی . بخش های بازرگانی، تعزیرات، شبکه بهداشت، اماکن و سازمان توسعه صنعت و معدن نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

جهانیان مجموع تشویق واحدهای فعال از۲۸ تا ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۰ را ۱۸۵ مورد عنوان کرد و افزود : از این تعداد ۱۵۴ مورد مربوط به استانها و ۳۱ مورد مرتبط با مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی مجموع مناطق آزاد بوده است.

به گفته وی در این مدت ۸۰۴ تذکر به تفکیک ۶۴۴ مورد مراکز استانی و ۱۶۰ مورد مجموع مناطق آزاد به مراکز سهل انگار در ارایه خدمات به مسافران و گردشگران و ۱۱۶ فقره اخطار کتبی به مراکز پذیرایی و اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی داده شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.