نوازنده ای دیگر از ایران جهانی شد

۳۱فروردین۱۳،

یکی از آهنگسازان و نوازندگان حرفه‌ای موسیقی ایران توانست در سطح جهانی بدرخشد و از سوی یکی از مسابقات مهم بین المللی عرصه آهنگسازی، اجرا و تنظیم، موسیقی خود و کشور ایران را سر زبان‌ها بیندازد.ایمان حجت با حضور در مسابقات بین المللی song writing توانست امتیاز بسیار بالایی را کسب کند که با رتبه اول این مسابقات فاصله چندانی نداشته و در واقع رتبه دوم را برای ایران به ارمغان بیاورد.

این آهنگساز با قطعه «وای اگه نباشی» که درسیات‌های فارسی زبان «سراب» نام دارد، از سوی داوران مسابقات یاد شده نشان افتخار بهترین آهنگساز را دریافت کرده است.

گفتنی است ترانه این قطعه از سروده‌های ایمان حجت بوده و ملودی آن نیز از ساخته‌های خود اوست که تنظیم آن را نیز خود به عهده داشته است.

علاقه مندان با مراجعه به آدرس زیر می‌توانند به صورت مستند اطلاعات مرتبط با این مسابقات و موفقیت ایمان حجت را ملاحظه کنند:

http://songwritingcontest.songoftheyear.com/imanhojjat.htm

متن انگلیسی این نشان افتخار در زیر آمده است:

The «Honorable Mention» placement shows that your song received extremely high scores and was found to be competitive with the winning songs. Only the top writers receive this placement.Your personalized placement page has been created for you
so that you can reference your songwriting accomplishment from
your website، press kit، biography، promotional materials، etc…
It will remain online for years to come.

Great job and congratulations on your songwriting placement!

Jennifer
Support Staff
Song of the Year
http://www.songoftheyear.com

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.