نوازی: نورافکن از سرمایه های ملی است/ شوخی من با هواداران پرسپولیس بازتاب بدی داشت

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید کادر فنی و مدیریت در تیم ثابت باشد تا آبی پوشان به موفقیت برسند.

محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با ایسنا، درباره پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال با توجه به اینکه در دقیقه ۴۴ یک بازیکن اخراجی داد، شاید از لحاظ تعداد نسبت به سپاهان کم آورد اما این تیم توانست بازی خوبی مقابل سپاهان داشته باشد. این نشان دهنده همبستگی تیم است و مشخص است که کارهای دفاعی و تهاجمی به صورت سازماندهی شده در دستور کار قرار گرفته است. آقای مجیدی بعد اخراج آقای رضاوند، با تیم صحبت‌های خوبی انجام داد و نتیجه گرفت. به نظر من جلوی سپاهان پیروز شدن با این وضعیت، عملکرد بسیار قابل قبولی است.

او ادامه داد: استقلال قهرمانی را از دست داد اما هنوز تیم‌هایی هستند که برای بقا در لیگ می‌جنگند و چند تیم دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با دیگر رقیبان می‌جنگند. استقلال در این دو بازی اخیر شرایط بهتری کسب کرده و روند بهتری پیدا کرده است. استقلال اگر وضعیت ایده آل خود را پیدا کند و بازیکن محروم و مصدومی نداشته باشد، می‌تواند نتایج بهتری کسب کند. یک ضرب المثلی در فوتبال است که می‌گوید آبروی یک مربی در پای بازیکن است و ماندن و رفتن یک مربی به عملکرد بازیکنان بستگی دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد و این‌ها بستگی به این دارد که مدیریت چه عملکردی از خودش ارائه می‌دهد.

نوازی درباره درگیری که میان امیدنورافکن و وریا غفوری رخ داد، خاطرنشان کرد: ما در این چند وقت اینقدر درگیر حاشیه‌ها بودیم که پدر، مادر، خواهر و برادر برای ما نگذاشتند. ما یک شوخی کردیم ولی بازتاب بدی توسط هواداران پرسپولیس داشته است. شکل قشنگ این کارها اینطور است که جلوی تیم قبلی بدون هیچ حاشیه ای فوتبال بازی کنی. اگر می‌خواهیم فوتبال ما حرفه‌ای باشد، باید نسبت به عملی که انجام می‌دهید، متعهد باشید. امید نورافکن از سرمایه های ملی ماست و مدتی در استقلال بازی کرده است و الان نسبت به تیمش تعصب دارد. یک درگیری هم میان وریا و نورافکن روی داده است و نباید به این حاشیه‌ها دامن زد و به نظر من گفتنش هم قشنگ نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل این تیم با سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: لیگ برتر با جام حذفی شرایط متفاوتی دارد. نباید الکی خودمان را گول بزنیم. جام حذفی تک بازی است و همه برای یک بازی تلاش می‌کنند. الان این پیروزی باید فراموش شود و باید یک برنامه ریزی دیگر برای مقابله با این تیم در جام حذفی در نظر گرفت.

او درپایان گفت: ما در این چند سال درگیر سیستم مدیریت بودیم. اگر حرف‌های آقای سعادتمند عملی شود، اتفاقات خوبی برای استقلال می‌ افتد اما اگر دوباره مدیریت و کادر فنی عوض شود، دوباره همان روند در استقلال خواهد بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.