نواقص مدارک ۵ باشگاه برای ارسال به کنفدراسیون

۰۸خردادماه،

محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ اعلام کرد؛ باید از باشگاه ها و هیئت های فوتبال نهایت تشکر را برای همکاری با سازمان لیگ جهت ارسال مدارک لازم برای ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام بدهم. امیدوارم در سال ۹۲ نیز باشگاه ها و هیئت های فوتبال همان رویه را داشته باشند و با سازمان لیگ و کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها همکاری کنند. تا بتوانیم مدارک را به موقع تحویل کنفدراسیون فوتبال اسیا بدهیم تا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای سال ۲۰۲۴ مشخص شود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: سازمان لیگ در فروردین ماه یکدوره کارگاه آموزشی برای باشگاه ها برگزار کرد و به نمایندگان باشگاه ها گفتیم که چه مدارکی و با چه کیفیتی برای سازمان لیگ ارسال کنند و قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه تمامی باشگاه ها مدارک خود را به سازمان لیگ ارسال کنند که اکنون فقط چند باشگاه داری نقص مدرک می باشند. این باشگاه ها به شرح زیر می باشند:

۱-فولاد خوزستان: ترازنامه مالی به همراه رزومه مدیر مسابقات

۲-نفت تهران: ترازنامه مالی به همراه رزومه مدیر مسابقات و همکاری که با نهادهای دولتی برای حمایت از باشگاه داشته است.

۳– راه آهن: روزمه مدیر مسابقات

۴– داماش گیلان: سند مالکیت و یا اجاره نامه ورزشگاهی که دیدارهایش در آنجا برگزار می شود و همچنین سند مالکیت یا اجاره زمین تمرین به همراه فعالیت های خیریه و اجتماعی که این باشگاه داشته و دارد.

۵– باشگاه سایپا: ترازنامه مالی باشگاه

سایر باشگاه ها تمامی مدارکشان تکمیل است و مشکلی ندارند.

کسرایی ادامه داد: دو باشگاه گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی اهواز که به لیگ برتر آمده اند نیز باید هرچه سریعتر مدارک خود را به سازمان لیگ تحویل بدهند. باشگاه گسترش فولاد تبریز بخشی از مدارک را تحویل داده است اما باشگاه استقلال صنعتی اهواز هنوز هیچ مدرکی را به ما ارایه نکرده است

رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ با اشاره به نواقص برخی ورزشگاه ها اظهار داشت: ورزشگاه های غدیر اهواز، دستگردی و اکباتان تهران و همچنین ورزشگاه های عضدی و سردار جنگل رشت فصل قبل در لیگ برتر فعال بوده اند اما مسئولان این ورزشگاه ها باید تلاش کنند این ورزشگاه ها را هرچه سریعتر به کلاس آ منفی برسانند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.