نوای عاشورا را در تاکسی ها گوش دهید

۲۸ آبان ،

نوای عاشورا را در تاکسی ها گوش دهید

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری سوگواره عاشورایی با حضور چندین هزار نفر از تاکسیرانان پایتخت و خانواده آنها در شب هفتم سیدالشهدا (ع) خبرداد و گفت: این برنامه محتوایی کاملا متفاوت با سایر سوگواره‌های عاشورایی دارد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا میثم مظفر ضمن تشریح ویژه برنامه‌های سازمان تاکسیرانی در ایام ماه محرم برای خانواده صنف تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: لوح فشرده‌ای با عنوان «یک قافله دل » با دلگویه‌هایی از عشق، شور و شعور حسینی توسط سازمان تاکسیرانی تهیه شده که روایتی از حماسه عاشورا در چند پرده است و در اختیار رانندگان تاکسی قرار خواهد گرفت.
به گفته وی رانندگان تاکسی می‌توانند در ایام محرم از این لوح فشرده در سیستم صوتی خودروی خود استفاده کنند، هرچند که الزامی به استفاده از آن وجود ندارد و به عنوان یک هدیه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
مظفر خاطرنشان کرد: در این آلبوم سخنان کوتاه دو دقیقه‌ای درباره عاشورا از زبان علمای برجسته و نیز آثار فاخر موسیقایی مربوط به ایام محرم و همینطور مدیحه سرایی پیش‌بینی شده‌ است.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پیش‌بینی ویژه برنامه محرم برای کودکان خانواده تاکسیران‌ها برای اولین بار در پایتخت خبرداد و گفت: پکیج ویژه‌ای از محصولات مربوط به کودکان شامل لوح فشرده‌ای از نوحه‌های عاشورایی با فضای کودکانه، کتاب نوحه‌های عاشورا و نیز بازی پازل با محتوای ماه محرم تهیه شده که در اختیار تاکسیران‌ها قرار می‌گیرد.
مظفر از انتشار یافتن نشریه ویژه ایام محرم مشابه پیک نوروزی دانش آموزان خبرداد و گفت: این نشریه شامل اشعار و قصه‌های کودکانه و نیز نقاشی و بازی با محتوای عاشورایی است. ضمن اینکه بخش‌هایی از این نشریه شامل مسابقاتی برای کودکان خانواده تاکسیران‌هاست که می‌توانند با پاسخگویی به آنها در این مسابقه شرکت کنند.
مظفر درباره نحوه توزیع این اقلام فرهنگی در میان خانواده تاکسیران‌ها به ایسنا گفت: شبکه توزیع این اقلام در ۴۸ پایانه تاکسیرانی طراحی و تعبیه شده است و نیروهای سازمان تاکسیرانی با لباس متحدالشکل این اقلام را در میان تاکسیرانان توزیع می‌کنند. ضمن اینکه بسته فرهنگی یادشده شامل نامه‌ای از سوی مدیرعامل تاکسیرانی خطاب به تاکسیرانان با محتوای تسلیت این ایام است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پیش‌بینی سوگواره عاشورایی با حضور چندین هزار نفر از تاکسیرانان و خانواده آنها در شب هفتم سیدالشهدا (ع) خبر داد و گفت: این برنامه محتوایی متفاوت با سایر سوگواره‌های عاشورایی دارد و در آن برنامه‌هایی برای تاکسیرانان اجرا خواهد شد که به لحاظ فرم و محتوا کاملا متفاوت است.

یکشنبه ۲۸ آبان   ۱۰:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.