نوباوه: اندیشمندان سکولار تصرف ایدئولوژیک دنیا توسط انقلاب ایران را باور نکرده‌اند

۱۶ام بهمن ،

nobave.jpg

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون جایگاه انقلاب اسلامی ایران به طور کامل برای مردم ایران تبیین نشده و حتی بعضی اندیشمندان سکولار نیز طرح تصرف ایدئولوژیک دنیا توسط انقلاب ایران را باور نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، بیژن نوباوه روز دوشنبه در همایش بزرگ بصیرت که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه مهمترین پیام دهه فجر ارائه جایگاه ایران در صحنه تاریخ است، افزود: جایگاه ایران در عرصه دنیا تثبیت شده است و در هیچ کجای تاریخ نمی‌توان نشانه‌ای یافت که در یک جبهه همه دنیا در مقابل یک نظام و کشور بایستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به ضرورت تبیین سبب تشکیل جبهه مشترک دنیای استکبار در مبارزه با انقلاب اشاره و اظهار کرد: چنانچه ما جایگاه خود را به خوبی تعیین و تبیین کنیم در شرایط کنونی نیز می توانیم به توفیق و راهبردهای اساسی دست یابیم.

نوباوه با بیان اینکه امروز مهم‌ترین صفحات تاریخ بشریت به دست ملت ایران ورق می‌خورد، تصریح کرد: تاکنون جایگاه انقلاب اسلامی ایران به طور کامل برای مردم ایران تبیین نشده است.

وی تاکید کرد: تمام مشکل استکبار فقط و فقط ایران است، ایدئولوژی ما و عقاید ما است که دشمن را حیرت زده می‌کند و اسرائیل را فلج کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی تاثیر گرفته است و این نشان دهنده تاثیر واقعی امام خمینی(ره) است، گفت: تمام این تحولات متاثر از صدای امام خمینی (ره) است و ایشان در هیچ معادله فکری، روانی و سیاسی نمی گنجد.

نوباوه به وجود ۱۸ هزار و ۲۵۰ کانال رادیویی و تلویزیونی در جهان اشاره و اظهار کرد: هفت هزار از این کانال ها بر عقبه فکری و فرهنگی ایران تمرکز دارد که از این تعداد ۲ هزار شبکه با هزینه بالایی در ایران قابل دریافت است و ۱۰۰ شبکه دیگر نیز به زبان فارسی است.

وی با بیان اینکه تمام بازی‌های سیاسی امروز آمریکا دروغی بیش نیست، گفت: آمریکا و سایر کشورهای غربی همواره مناقشات بین‌المللی را با زور حل می‌کردند و قصد داشتند همین شیوه را در مورد ایران نیز پیاده کنند.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: این شرایط در حالی است که میزان تولید علم ایران ۱۱ برابر میانگین جهانی است؛ نانوتکنولوژی، ژنتیک و اخیراً هم ساخت جنگنده کاملاً بومی دستاوردهای انقلاب است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.