نوباوه: گفتمان رییس جمهور منتخب گفتمان همه ملت است

۲۹خردادماه،

یک نماینده اصولگرای مجلس با تاکید بر تعامل بین دولت و مجلس گفت: امیدوارم دولت آینده با آسیب‌شناسی دقیق سعی در برطرف کردن مشکلات قبلی داشته باشد.

بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: وقتی رییس‌جمهور در یک کشور انتخاب می‌شود، علی‌رغم سلیقه‌های مختلف رییس‌جمهور همه ملت است و قطعا گفتمان وی گفتمان همه ملت است.

وی با بیان این‌که «هرکسی در هر جایی که هست وظیفه همکاری با رییس‌جمهور و حمایت از وی را دارد» گفت: واقعیت این است که این دوره از انتخابات پیروزی بسیار بزرگی برای کشور ماست که هیچ شائبه‌ای نه در برگزاری انتخابات و نه در مورد آرای مردم وجود ندارد و همه این‌ها موارد مثبتی است.

وی افزود: اگر بخواهیم مسائل منفی را مطرح کنیم باید گفت که دشمن می‌خواهد شیرینی انتخابات به کام مردم تلخ شود اما معتقدم انتخابات خوبی برگزار شد و این ذائقه مردم بود.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان این‌که «رییس‌جمهور منتخب از داخل این نظام و مردم است» گفت: ما نیز به عنوان نماینده مجلس هم وظیفه و هم تمایل داریم که از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق منافع ملی و همکاری با رییس‌جمهور استفاده کنیم.

وی با تاکید بر تعامل مجلس و دولت ابراز امیدواری کرد که این تعامل بسیار بهتر از قبل خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دولت قبلی اتفاقاتی افتاد که واقعا نگران و ناراحت بودیم و همیشه به فکر تعامل مجلس و دولت بوده‌ایم؛ بنابراین فکر می‌کنم ظرفیت همکاری دولت و مجلس بسیار بیشتر از این‌هاست.

نوباوه به تعامل و همکاری قوای سه‌گانه اشاره کرد و افزود: ظرفیت همکاری بسیار بالایی وجود دارد و امیدوارم دولت آینده با آسیب‌شناسی مشکلات قبلی سعی در برطرف کردن مسائل داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.