نوبخت: برای توسعه ایران باید از همه نیروهای کارآمد استفاده کرد/ حزب فراگیر حزب اعتدال و توسعه کلیدخورد

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه اعتدال برای توسعه عنوان دیگر حزب اعتدال و توسعه است تا دولت یازدهم را همراهی کند، گفت: اگر قرار است ایران توسعه پیدا کند، باید از همه نیروهای کارآمد و شایسته استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ محمدباقر نوبخت دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در مراسم افطاری این حزب که به همت شاخه جوانان آن برگزار شد، ضمن تشکر از کانون جوانان این حزب، گفت: بعد از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی آنچه ما در دو دهه قبل در کشور انجام دادیم، نتایج مختلفی را داشت.
 
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی کسانی که در پیشبرد این پیروزی نقش داشتند، یا به وزارت کشور منتقل شدند و یا جمعی به عنوان نماینده مردم ایفای نقش کردند که طبیعی است در این مسیر متاسفانه بعضی که سابقه اجرایی نداشتند، وارد عرصه کاری شدند.
 
نوبخت تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور در آن مقطع تصمیم گرفتیم حزبی را به عنوان یک پژوهشگاه و باشگاه ایجاد کنیم به همین منظور در سال ۱۳۷۷ حزب اعتدال و توسعه با یک بیانیه اعلام موجودیت کرد.
 
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: با گفتمانی که امروز در جامعه مطرح شده است، یعنی گفتمان اعتدال مشخص می‌شود که این حزب اعتدال و توسعه همواره در یک چارچوب مشخص مسیر خود را طی کرده است.
 
معاون مرکز پژوهشهای اقتصادی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر رقابت بزرگی را با جهان در پیش دارد، اظهار داشت: متاسفانه جایگاه امروز ملت ایران در شان مردممان نیست و انتظار است که با توجه به توسعه یافتگی ما بتوانیم کشورمان را به عنوان یک قطب تاثیرگذار در جهان مطرح کنیم.
 
نوبخت با اشاره به اینکه گفتمان اعتدال و توسعه در مجموعه نیروهای اصلاح طلب و یا اصولگرا قرار نگرفته، خاطرنشان کرد: در کشور ما اشخاص و چهره‎های بسیاری می باشند که گرایش حزبی ندارند، اما در عرصه مدیریتی و از لحاظ فکری دارای شاخصه‌های بسیاری می باشند.
 
وی افزود: اگر قرار است ایران توسعه پیدا کند، باید از همه نیروهای کارآمد و شایسته استفاده کرد.
 
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: ما خوشحالیم گفتمان امروز به گونه‌ای مطرح شده است که بتوان از تمامی نیروهای شایسته استفاده کرد.
 
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: این حزب توانست در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی را معرفی کند و از آن حمایت کند، لذا با توجه به فرصتی که ایجاد شده است و حزب در حال بازسازی است، از تمامی دوستان خواهش می‌کنم به حزب بپیوندند و افکار خود را در اختیار ما قرار دهند.
 
نوبخت خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود این است که عنوان دیگر حزب اعتدال و توسعه، اعتدال برای توسعه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.