نوت‌بوک تازه «HP» برای گیمرها +قیمت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدل Pavilion 2310txوG4 از لپ‌تاپ‌های تازه وارد و محبوب HP در بازار داخلی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛این لپ‌تاپ که به پردازنده‌ای قدرتمند و کارت گرافیکی قوی مجهز است، گزینه مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است.

نوت‌بوک تازه «HP» برای گیمرها +قیمت

نوت‌بوک مذکور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I7-2.2 GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۷۵۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک تازه وارد هم Radeon HD 7670 AMD با ظرفیت حافظه دو گیگابایت است. 

تجهیز به وب کم HP TrueVision HD Webcam with integrated digital microphone، اسپیکر داخلی دو باند به همراه ساب ووفر، تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن، صفحه کلید بدون اعداد مجزا و… از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است. 

نوت بوک مذکور به شبکه LAN: Integrated 10/100 BASE-T Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت HDMI، پورت Ethernet و یک ورودی میکروفون و… مجهز است. این نوت‌بوک همچنین به باتری شش سلولی با آداپتور w AC power adapter 90 مجهز است. 

لپ تاپ مذکور با قیمتی در حدود دو میلیون و ۵۲۰ هزار تا دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است و به سبب قیمت مناسب و قابلیت‌های فنی مطلوب مورد توجه کاربران قرار گرفته است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.