نوت بوک Aspire R7 ایسر همراه با پروسسور هسول و قلم Active Pen

ممتازنیوز:

شرکت ایسر Aspire R7 خود را چند ماه پیش و به همراه یک لولای منحصر به فرد معرفی نمود، لولایی که به کاربر اجازه می دهد تا از دستگاه در فرم های مختلفی استفاده کند. اما امروز خبر رسید که ایسر، Aspire R7 خود را آپدیت نموده و آن را با ویژگی هایی جدید روانه IFA کرده است.

1

در ابتدا، Aspire R7 دارای آخرین سری از پردانده های اینتل با نام Haswell است. ۱۲ گیگابایت رم، ۱ ترابایت هارد یا ۲۵۶ گیگابایت SSD، کیبورد backlit و ویندوز ۸.۱ هم از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. یکی دیگر از قابلیت هایی که ایسر به این دستگاه اضافه نموده، قابلیت پشتیبانی از قلم است. Acer Active Pen به کاربر اجازه می دهد تا از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ۱۰۸۰p دستگاه بخوبی استفاده نماید.

در سوی دیگر، ایسر همچنین نوت بوک سری Aspire E1 خود را آپدیت نموده است. صفحه نمایش مولتی تاچ، نسل چهارم پردازنده های اینتل یا پروسسورهای سری A کمپانی AMD، گرافیک NVIDIA GT720M, NVIDIA GT740M و AMD Radeon™ HD 8000M برای مدل ۱۵.۶ اینچی و NVIDIA GT720M برای مدل ۱۴ اینچی از جمله تغییرات اعمال شده می باشند.

Aspire R7 در سه ماهه چهارم سال و در اروپا، خاورمیانه و افریقا با قیمت پایه ۹۹۹ یورو در دسترس خواهد بود. Aspire E1 نیز از اواسط اکتبر با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه می شود.

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.