نوجوانان ایران نایب قهرمان آسیا شدند

جام جم آنلاین: دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا با نایب قهرمانی تیم کشورمان در ازبکستان به پایان رسید.

این دوره از رقابت‌ها صبح امروز شنبه با حضور نمایندگان ۲۵ کشور آسیایی در تاشکند آغاز شد که در رده سنی نوجوانان (۱۴ تا ۱۵ سال) تیم کشورمان با کسب سه مدال طلا، دو نقره و چهار برنز نایب قهرمان شد.

در این رده‌بندی ژاپن با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد و ازبکستان با یک مدال طلا و سه نقره در جای سوم ایستاد. همچین تیم تایلند با یک مدال طلا چهارم شد، اندونزی و قزاقستان با یک مدال نقره و سه برنز مشترکا در مکان پنجم قرار گرفتند. در این بخش کشورهای چین، اردن، چین تایپه، مالزی، سوریه، کویت و قرقیزستان کاراته کاهای خود را روی سکوی دیدند.

برای تیم ایران، سمیه تکمار، علی بهبود و علیرضا قاضی سه مدال طلا، مهدی امامی و آرزو نعمتی‌پور در کاتای انفرادی مدال نقره، علیرضا شیرصفت، ملیکا احدی، محمد گیلان‌پور و رامین قراگزلو مدال برنز رده سنی نوجوانان را گرفتند.

دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا فردا یکشنبه با برگزاری مسابقات جوانان ۱۴ تا ۱۷ سال پیگیری می‌شود و کاراته کاهای کشورمان با ترکیب کامل در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.