نود با دعوا آغاز شد/رییس جمهور طرفدار کدام تیم است؟

خبرگزاری آریا- نخستین برنامه “نود” در فصل جدید لیگ برتر ایران، پس از ۲ماه شب گذشته درحالی به روی آنتن شبکه سه رفت که مهم ترین بخش آن حضور تلفنی رویانیان و فتح الله زاده و دعوای همیشگی آن ها بر سرپول های هزینه شده برای تیم ها یشان بود.
به گزارش خبرنگارآریا، “نود” شب گذشته با پخش بازی های هفته اول لیگ برتر و همچنین گزارشی از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس آغازشد و در ادامه رویانیان مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه آمد و در خصوص این هزینه ها توضیح داد.

اظهارات رویانیان؛
رویانیان  با رد ادعاهای فتح الله زاده در خصوص هزینه های میلیاردی پرسپولیس گفت: دروغ محض است که من ۲۰ میلیارد خرج بستن تیم کرده‌ام. من اهل کری خوانی نیستم. زشت است که یک مدیر، مدیر تیم دیگر را تخریب کند. پول CNG می‌رود توی خزانه دولت و اصلا ربطی به من ندارد که بخواهم آن را خرج پرسپولیس کنم. من الان پول پرسنلم را از نهاد ریاست جمهوری می‌گیرم. نامه هر دو تیم را پیش رئیس جمهور بردم ولی نتوانست کمک‌مان کند.
در ادامه فردوسی پور از رویانیان بخاطر اینکه حقیقت را گفته و اعلام کرده است که بالای سقف قرارداد می پردازد تمجید کرد.
رویانیان همچینین در خصوص قرار دادهای بازیکنان از جمله انصاری فر گفت: من مبالغ میلیاردی به بازیکنان نداده ام.از کجا می دانید که انصاری فر سال گذشته از سایپا ۱ میلیارد گرفته است که این اتهامات را به ما می زنید.
وی همچنین در خصوص ماشین های با قیمت بالا گفت: ما بایک شرکت قرارداد داشتیم که قرار شد بجای پول به ما ماشین بدهد.

اظهارات فتح الله زاده؛
در ادامه و پس از پخش گزارش دیگری درباره نقل و انتقلات باشگاه استقلال، فتح الله زاده هم روی خط برنامه آمد و دراین خصوص اظهار داشت:ما نیمه اول مربی تراز اول آوردیم. اول مربی تراز اول آسیایی آوردیم و در نیمه دوم به صلاحدید او بازیکن خریدم. خوشحالم که کاپیتان تیم ملی را گرفتیم. ما چشمداشتی داریم که در ۴ تای آسیا باشیم. قهرمانی لیگ برای من و امیر خیلی چیز جدیدی نیست به او گفتم نیم نگاهی داشته باشیم به قهرمانی در آسیا.
وی درباره تیموریان نیز گفت:متاسفانه یک ایجنت که به فوتبال ایران خیانت می کند شروع کرد بازیکنان ما را هوایی کرد. یک شورایی در قطر است ، که فعلا می گویند خیلی بازیکن ایرانی نبرند ولی این آقا بازیکنان ما را می برند.
وی در ادامه درباره اینکه می گویند او با قلعه نویی بر سر مجیدی و جباری معامله کرده است گفت: مگر من و قلعه نویی هم ترازیم که معامله کنیم. من به عنوان مدیر این حق را دارم که یک بازیکن را بگویم بیاید . من با قلعه نویی معامله نکردم. اتفاقا وقتی مسئولیت می دهم ، به او اختیار را می دهم که کارش را انجام بدهم. نمی خواهم که به او بهانه بدهیم. قلعه نویی خودش گفته بود از همه سرمایه های تیم می خواهم استفاده کنم. خودش گفت هم مجیدی بیاید و هم جباری.
او درباره شایعه درگیری فیزیکی اش با شماره ۸ استقلال هم گفت: من و جباری درگیری داشتیم. با هم چانه زنی کردیم اما فرالفظی نشد. مجتبی پرخاشگر هست اما بحث قندان پرتاب کنی نبوده است.
فتح الله زاده همچنین درباره نکونام گفت:ساده ترین قرارداد را با نکونام بستیم. قوانین به ما اجازه می دهد ، پول رضایتنامه به بازیکن پرداخت نشود. من پول نداشتم پرداخت کنم. جواد قرار شد از محل طلب هایش ، این پول را بپردازد.
وی همچنین درخصوص ادعای روزنامه مارکا مبنی بر اینکه نکونام هیچپولی برای رضایتنامه اش نپرداخته است گفت:مارکا روزنامه ای معتبر است اما برای اسپانیایی ها. من به مردم قول می دهم که ما با مردم از شما صادق تر هستیم. ما برای پولی که به اوساسونا می دهیم ، رسید می گیریم. آن رسید را می دهیم که شما منتشر کنید. الان در سیاست های کلان صدا و سیما می دانید ، ضرغامی چه تصمیماتی می گیرد؟ من ۷۰۰ هزار یورو به باشگاه اوساسونا دادم ، ۳۵۰ میلیون تومان هم به خودش دادیم. ما عاشق چشم و ابروی اوساسونا که نبودیم ، به خاطر جواد این پول را دادیم. در حقیقت این ۷۰۰ هزار یورو هم به پای او دادیم. عادل جان تو که می دانی چقدر دوستت دارم. به روزه و نمازی که گفتم ، اگر ۱۰ سال دیگر هم کسی توانست چیز دیگری ثابت کند ، هرچه خواستی به من بگویید. اگر یک کمی عمیق بشویدر مسائل و بفهمی هیچ مسلمانی در ماه رمضان دروغ نمی گوید.آن وقت این طور حرف نمی زنی. از اوساسونا به ما گفتند این بازیکن این قدر ارزش دارد. گفته اند اگر این پول را نریزی ما رضایتنامه نمی دهیم. آنها از من پول خواستند. نکونام قرار شد پول را بدهد و من هم به او بپردازم. حالا اگر جواد این پول را به اوساسونا ندهد و در جیب خودش بگذارد دیگر زرنگی خودش است.
فتح الله زاده  درباره درآمدزایی رویانیان خاطرنشان ساخت: او از وزارت ورزش فقط ۴٫۵ میلیارد گرفته ، ولی وقتی آقای رویانیان مسئولیت های مهم دیگری در بخش های دیگر دارد ، این ها برایش درآمدزا می شود. یک شرکت خودرویی که حاضر نیست به ما ریالی بدهد ، به پرسپولیس پول می دهد ، حتی می گوید هر وقت دوست داشتید تبلیغ مان را بزنید ، هر وقت هم نخواستید نزنید. بابا آقای رویانیان به ما هم یاد بدهد چطورمی تواند برای تیمی ۲۰ میلیاردی پول در می آورد.

مشاجره رویانیان و فتح الله زاده؛
اتهام زنی های و این صحبت ها باعث شد تا در اواخر برنامه،رویانیان و فتح الله زاده روی خط برنامه بیایند وبه مشاجره بپردازند.
رویانیان روی خط برنامه آمد و به  فتح الله زاده گفت:این دروغ است که می گویند من ۲۰ میلیارد خرج خرید بازیکن کردم. من فقط ۴٫۵ میلیارد از دولت پول گرفتم . این پول از سهم استقلال کمتر است و من رفتم از مجلس بودجه مصوب ۱۲ میلیاردی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس گرفتم.
در واکنش به این سخنان،فتح الله زاده گفت:ایشان دم سحر مرا متهم به دروغگویی می کند. مگر من گفتم ۲۰ میلیارد برای بازیکن خریدن خرج کردی؟ من گفتم کل هزینه اش ۲۰ میلیارد است. بعد هم من گفتم شما سمت های دولتی ات برایت شرایط جذب اسپانسر را فراهم می کند. همین شرکت صدرا که خودتان یا اخوی محترم تان در آن نقش دارید ، چطور به شما پول می دهد؟ این یک شرکت وابسته به دولت است.
رویانیان نیز در واکنش گفت: اقای فتح الله زاده ، اخوی من آقا رضا در مجلس فعالیت دارد و من هیچ ارتباطی با شرکت صدرا ندارم. خود شما با بازار مبل چه رابطه ای دارید.
فتح الله زاده اظهار داشت: شما در صدرا هیچ مسئولیتی نداری؟ هیچ ارتباطی ندارید؟ می خواهید من در این باره برای مردم بگویم؟ می گویی رفتی ۱۲ میلیارد بودجه در مجلس مصوب کردی؟ اولا مگر تنها رفتی؟ شما سرداری ، من هیچ چیز نیستم اما بدون هیچ مقامی من هم در جلسه نشیتم و کسی هم بیرونم نکرد. ۱۲ میلیارد هم نیست آن بودجه ، ۶ میلیارد است.
رویانیان گفت:من با آقای احمدی نژاد حرف زدم گفتم استقلال در بحران مالی است ، دست فتح الله زاده را بگیر آخر احساس می کنم رئیس جمهور استقلالی است.
پبام اخلاقی رویانیان و فتح الله زاده!
رویانیان ادامه داد: واقعا اگر جای من بودید و پرسپولیس سال قبل این طور نتیجه می گرفت ، نمی رفتی تیمت را خوب ببندی؟
فتح الله زاده هم در جواب گفت:« من از طرف همه مردم برای تلاشی که کردید تا پرسپولیس خوبی ببندی از شما تشکر می کنم.
در پایان فردوسی پور با تشبیه این وضعیت به سریال آینه گفت: من عاشق این سریال آینه بودم که بچگی های مان پخش می شد. این قصه هم آخرش مثل سریال های آینه یک دفعه به خیر و خوشی تمام شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.