“نورالدین ،‌پسر ایران” قله نشین کتابهای پرفروش ماه

“نورالدین، پسرایران” به روایت “نورالدین عافی” و قلم “معصومه سپهری” همچنان درصدر کتابهای پرفروش قرار گرفته و برقله پرفروشترین کتابهای شهریور ماه سال جاری نشسته است.

به گزارش خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران و به نقل از برخی از کتابفروشی‌های فعال درسطح کشور، کتاب” نورالدین، پسر ایران”  این روزها و با وجود گذشت نزدیک به یک سال از انتشار خود آنچنان بر فکر و ذهن مخاطبان آثاری در رده خود سایه افکنده که گویا هیچ زمانی قصد فرود آمدن از قله کتابهای پرفروش ماه و ترک این جایگاه را ندارد.
در بخشی از کتاب‌ “نورالدین ، پسر ایران” آمده برای کسب اطلاع من ویکی از بچه‌های قزوین از طریق چوبهای باغ جلو رفتیم . نزدیک دیوار باغی سرو صدایی شنیدیم، فکر کردیم بچه‌های  خودمان هستند که به آن سمت رسیدند اما متوجه شدیم عده‌ای از دموکرات‌ها بالای درختها هستند،‌آنها هم ما را دیدند و تیراندازی متقابل شروع شد به خواست خدا باز به سلامت پیش نیروهای خودی رسیدیم درگیری در جنگل طول کشید ما تا عصر همانجا موضع گرفتیم اما نتوانستیم جلوتر برویم چون دموکراتها به آن منطقه کاملاً آشنا بودند،‌در حالی که ما تا آن روز در آن جنگل نبودیم.
از کتابهای دیگر پرفروش در شهریور ماه امسال که با گفته‌ی یکی از افراد صاحبنظر مبنی بر آنکه ماه جاری، ماه فروش چشمگیر آثار به نگارش درآمده در قالب رمان بوده می‌توان به “شازده کوچولو”، “شاهزاده و گدا”، “قیدار” و “خاک‌های نرم کوشک” اشاره کرد.
“مفاتیح الجنان” جوادی آملی و “چهار اثر از فلورانس” نیز از دیگر آثار پرفروش شهریور ماه سال جاری به شمار می‌آیند.
بنابراین گزارش؛ انتشارات ققنوس نیز در ماه جاری با کتابهای “بازی آخر بانو”، “تاریخ زندان در عصر قاجار و پهلوی”، “چند داستان کوتاه” و “حالاکی بنفشه می‌کاری” در آسمان‌ها پرفروش‌های این ماه درخشیده است./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.