نورمحمدی: با بنگر اختلافی ندارم

۲۵اردیبهشت،

علیرضا نورمحمدی دربارهٔ فصلی که در پرسپولیس گذراند، اظهار داشت: متاسفانه فصل خوبی را سپری نکردیم. همین که تیم بزرگی مثل پرسپولیس بدون جام می ماند، اصلا خوب نیست. تیم ما مهره های زیادی دارد و فصل را هم خوب آغاز نکردیم اما درادامه بهتر کار کردیم که متاسفانه در لحظات جام را از دست دادیم.

به گزارش اوج ، وی دربارهٔ دلایل ناکامی پرسپولیس تاکید کرد: تیم ما کمی دیر جمع شد و از طرفی مربی ما هم دیرتر اضافه شد. با این حال در نیم فصل دوم با حضور گل محمدی شرایط بهتری پیدا کردیم و می توانستیم راحت سهمیه بگیریم اما شانس مان را از دست دادیم. البته ما در فینال در پنالتی باختیم و بچه هایی که پنالتی زدند بهترین پنالتی زنان بودند. آنها در دیدار با داماش هم بسیار خوب پنالتی زده بودند اما بدشانس بودیم و باختیم.

مدافع پرسپولیس دربارهٔ خداحافظی مهدوی کیا تاکید کرد: مهدی دوست داشت با جام از فوتبال خداحافظی کند و ما هم همین را می خواستیم. حتی دو بار هم از سپاهان جلو افتادیم اما بدشانس بودیم و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. می خواستیم مهدوی کیا را بعد از اتفاق ناگواری که برایش رخ داده بود، خوشحال کنیم اما نشد و او خداحافظی غمناکی با فوتبال داشت.

او دربارهٔ اختلافش با محسن بنگر در طول فصل خاطرنشان کرد: بازی کردن یا نیمکت نشین شدن دست سرمربی تیم است اما چون من و محسن معمولا با هم بازی نمی کردیم خیلی ها فکر می کردند ما با هم اختلاف داریم. قبلا گفته ام با محسن هیچ اختلافی ندارم و الان هم تاکید می کنم که مشکلی بین ما نیست. محسن یکی ازبهترین دوستان من است.

نورمحمدی دربارهٔ انتخاب سرمربی فصل آینده پرسپولیس گفت: من می گویم مربی باید هرچه زودتر انتخاب شود. مربیان ایرانی چون شناخت خوبی دارند می توانند گزینه های بهتری باشند اما اگر قرار است گزینه خارجی بیاورند مربی بیاورند که نسبت به فوتبال ایران شناخت دارد.

وی دربارهٔ آینده اش تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و منتظریم ببینیم تکلیف باشگاه چه می شود. پیشنهادات دیگری هم دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام و در این چند روز هم هیچ صحبتی با هیچ کس نکردم.

نورمحمدی در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد از مطالباتش را دریافت نکرده، گفت: ما ابتدای فصل حدود ۷۰ درصد از پولمان را گرفتیم اما بقیه اش باقی مانده است. ما قدیمی ها که از سال های پیش هم طلب داریم. به هر حال منتظریم سر رویانیان کمی خلوت شود تا با او در این باره صحبت کنیم.

وی در پایان دربارهٔ شایعه برکناری رویانیان افزود: او انصافا برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده و مدیر باتجربه ای است. امیدوارم این اتفاق نیفتد و اجازه دهند کارش را انجام دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.