نورمحمدی: رقابت در خط دفاع انگیزه من برای ماندن در پرسپولیس بود

دوشنبه ۱۹ تیر – ۰۵:۳۷:۰۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رقابت در خط دفاع انگیزه من برای ماندن در پرسپولیس بود. ما تغییرات زیادی داشتیم ولی با وجود قرعه نامناسبی که در آغاز بازی ها با آن روبرو شدیم، با توجه به انگیزه هایی که وجود دارد، می خواهیم پیروزی ها را قبل از شروع لیگ آغاز کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا ، علیرضا نورمحمدی گفت: بدنسازی سنگین و خوبی داشتیم و حالا با تمریناتی که انجام می شود، در مرحله ای هستیم که بدن ها باید آزاد شود. روزی که مقابل صبا بازی می کردیم، واقعا تحت فشار بدنسازی بودیم.
وی افزود: اتفاقا آقای چیذری مربی بدنساز تیم، قبل از بازی با صبا گفته بود که با شرایط سختی روبرو خواهیم شد و نباید نگران باشیم. الان شرایط روز به روز بهتر می شود و هر چند نتایج بازی های تدارکاتی قبل از شروع فصل تعیین کننده نیست ولی ما قصد داریم پیروزی های خودمان را قبل از شروع لیگ آغاز کنیم.
نورمحمدی ادامه می دهد؛ برای این فصل تغییرات زیادی داشته ایم اما با انگیزه بالایی که وجود دارد باید روی کسب سه امتیازها تمرکز کنیم. البته قرعه سختی به ما خورده است اما این تفکر در تیم حاکم شده است که گرما و سرما نباید جلوی ما را بگیرد.
نورمحمدی در پایان درباره رقابتی که در خط دفاع وجود دارد گفت: این مساله برای تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود امری طبیعی است. پرسپولیس نمی تواند هیچ چیز را به اما و اگر واگذار کند و در حال حاضر ارتباط خوبی بین اعضای تیم وجود دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۹۱۷۳۷۰۳۸۰۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.