نورمحمدی: تراکتورسازی را می بریم چون این بازی برای ما ۶ امتیازی است

۱۳م آذر ،

دانشجوی دانشگاه پرسپولیس نمی شوم چون حال و حوصله درس و مشق را ندارم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خدا را شکر در آستانه بازی با تراکتورسازی شرایط ما خوب است، تنها مشکل ما برای این دیدار محرومیت کریم انصاری فرد و محسن بنگر است اما بقیه بچه ها در شرایط خوبی قرار دارند.

علیرضا نور محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر فاصله امتیازات ما با تراکتور سازی طوری است که این بازی برای ما حکم بازی ۶ امتیازی را دارد چون اگر بازی را ببریم هم به تراکتور سازی در جدول نزدیک می شویم و هم چند پله بالا می رویم به همین سبب باید در ورزشگاه آزادی تراکتور سازی را شکست دهیم.

وی افزود: تراکتور سازی تبریز تیم خوبی است و در این فصل نتایج خوبی هم گرفته است . بازی بسیار سختی در پیش داریم چون تماشاگران آنها هم به استادیوم می آیند که سبب جذاب تر شدن بازی خواهد شد. این بازی کری خاصی دارد چون هر دو تیم تماشاگران بسیاری دارند مثل بازی ما و ملوان که بسیار حساس بود، این بازی هم به سبب حضور هواداران دو تیم در استادیوم ، بسیار حساس است اما تلاش می کنیم هر طوری شده، برنده از زمین خارج بیاییم.

او در ادامه گفت: تماشاگران ما هر وقت به استادیوم آمده اند یک پارچه تیم را تشویق کرده اند. امیدوارم در این باز هم به استادیوم بیایند و تیم را حمایت کنند چون آخرین بازی نیم فصل است و باید تراکتور سازی را ببریم وبا روحیه ای بالا به تعطیلات برویم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

مدافع تیم پرسپولیس اظهار داشت: از نیم فصل اول راضی نیستم چون درشروع برای ما خوب نبود اما رفته رفته خوب شدیم و نتایج بهتری گرفتیم. اگر نیم فصل دوم را خوب آغاز کنیم، می توانیم روند بهتری داشته باشیم.

شروع نیم فصل دوم، برای ما بسیار مهم است و اگر استارت خوبی داشته باشیم، کمک می کند تا نتایج بهتری در ادامه لیگ بگیریم.

وی افزود: پرسپولیس صد در صد به جمع مدعیان لیگ اضافه خواهد شد تمام فکر ما کادر فنی و باشگاه همین است که خودمان را در جدول بالا بکشیم و در جمع مدعیان قرار بگیریم.

اگر تراکتور سازی را ببریم فاصله امتیازات ما با تیم های بالا نشین جدول کم می گردد و همین مسئله کمک می کند تا نیم فصل دوم را با روحیه  بهتری آغاز کنیم.

او در ادامه گفت: حضور علی کریمی در جمع برترین بازیکنان سال آسیا نشان از شایستگی های علی آقا داشت همه می دانند که از نظر فنی علی کریمی یکی از بهترینهای آسیا است و حضورش در جمع ۳ نفر نهایی برترینهای آسیا نشان می دهد که چنین بازیکن بزرگ و توانمندی است حضور کریمی در تیم به ما بسیار می تواند کمک کند امیدوارم علی آقا زودتر به شرایط آرمانی برسد و برای پرسپولیس بازی کند چون یک لیدر واقعی است و حضورش در تیم به ما بسیار روحیه می دهد.

وی افزود: انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون سال آسیا را تبریک می گویم چون این مساله یک افتخار برای فوتبال ما بود نمی دانم معیارهای AFC  برای انتخاب برترین های آسیا چه بوده اما حتما بهترین هستیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را انتخاب کرده است.

او در ادامه گفت: هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی دعوت شود و از هر بازیکنی که سوال کنید می گوید حقش است که در تیم ملی بازی کند الان فکر و ذکرم این است که پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشد چون در نیم فصل اول وضعیت خوبی نداشتیم تیم ما هر چند نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما چندین بازیکن ملی پوش داریم و اگر وضعیت پرسپولیس بهتر شود و نتایج خوبی بگیریم به تیم ملی هم دعوت می شوم.

نور محمدی در پایان گفت: دانشگاه پرسپولیس افتتاح شد اما فقط خبر آن را شنیدیم و متاسفانه دانشگاه پرسپولیس را ندیده ایم و در فرصتی مناسب خواهیم دید من دانشجوی پرسپولیس نمی شوم چون حوصله کلاس و درس را ندارم. ما همین که بازیکن پرسپولیس باشیم بهتر است چون اهل درس و مشق نیستیم و حال و حوصله این کارها را ندارم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.