نورمحمدی: میزبانی فینال جام حذفی امتیاز بزرگی است

۳۱فروردین۱۳،


وی در مورد سپاهان گفت: سپاهان دنبال قهرمانی در لیگ هم بود اما باخت آنها مقابل داماش سبب شد شانس آنها بسیار کم شود و همه چیز به اما و اگر بکشد، طبیعی است که الان همه تمرکز سپاهان روی فینال جام حذفی باشد و تلاش کنند تا قهرمان شوند. بازی با سپاهان در هر شرایطی سخت است اما با این وضعیت کار ما سخت تر شد چون آنها با انگیزه بیشتری مقابل ما قرار خواهند گرفت. سپاهان امسال دنبال هر ۲ جام بود و حالا با توجه به شرایطی که در لیگ برای آنها به وجود آمده دنبال این می باشند که قهرمان جام حذفی شوند و حداقل یک جام بگیرند.


مدافع پرسپولیس در ارتباط با میزبانی تیمش در فینال جام حذفی گفت: خدا را شکر که قرعه به نام ما افتاد و این شانس بزرگ را داریم که میزبان فینال جام حذفی باشیم. در بازیهای قبل ما میهمان بودیم و برای رسیدن به فینال جام حذفی بسیار زحمت کشیدیم و به زحمت به فینال رسیدیم. بچه های ما قدر این موقعیت را می دانند و به بهترین شکل از میزبانی مان استفاده خواهیم کرد تا با قهرمانی هم دل هواداران تیم را شاد کنیم و هم سهمیه آسیا را بگیریم.


وی در مورد اهمیت جام حذفی گفت: مطمئناً با توجه به فصلی که پشت سر گذاشته ایم، جام حذفی برای ما بسیار مهم است چون ما در لیگ نتوانستیم سهمیه بگیریم و حالا همه امیدمان به جام حذفی است انتظارات از پرسپولیس بالاست و هواداران از ما جام می خواهند به همین سبب باید قهرمان شویم و به آسیا برویم.


پرسپولیس امسال شرایط خوبی نداشت و از اول فصل مشکلات بسیاری داشتیم که اجازه نداد نتایج خوبی بگیریم اما حالا که به فینال جام حذفی رسیده ایم نمی‌خواهیم این فرصت بزرگ را از دست بدهیم.


وی افزود: سپاهان در حال حاضر در ‌آسیا بازی می کند و مطمئنا برای فینال جام حذفی خسته خواهد بود چون فشار بسیاری روی آنها است. تیم ما استراحت لازم را دارد و خوب تمرین می کنیم تا با آرامش کامل برای فینال جام حذفی آماده شویم. تمام این مسائل نشان میدهد که شانس ما بیشتر است چون شرایط بهتری نسبت به سپاهان داریم اما برای بدست آوردن جام قهرمانی باید در زمین مسابقه تلاش کنیم تا قهرمان شویم.


نورمحمدی در پایان گفت: هواداران نقش بسیار مهمی در فینال جام حذفی خواهند داشت، مطمئناً حمایت آنها سبب می گردد تیم ما با انگیزه بیشتری بازی کند و روحیه حریف هم خراب می گردد. امیدوارم آزادی در روز فینال پر شود تا با هوادارن پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.