نوروزی: آمریکا با وجود وضعیت کرونا به زانو درآمده است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف دولت ترامپ در کنترل و مدیریت کرونا عنوان کرد: ملت آمریکا از این اینگونه مدیریت و اقدامات نابخردانه دولت حاکمه خود به شدت خشمگین هستند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات غیر بشردوستانه دولت آمریکا در بحران کرونایی جهان اظهار کرد: هیات حاکم بر آمریکا دولتی است که با خوی مستکبرانه خود مردم آمریکا و مردم جهان را به طرف نابودی سوق می دهد، اکنون خیلی از ایالات آمریکا همچون کالیفرنیا خواهان استقلال بوده و دولت آمریکا را اصلا قبول ندارند.

وی افزود: اکنون آمریکا در جریان ویروس کرونا چندین برابر تلفات خود در جنگ جهانی دوم کشته داده و این بدین معنا است که آمریکا نتوانسته کرونا را کنترل و به مردم خود کمک کند ملت آمریکا نیز از این اینگونه مدیریت و اقدامات نابخردانه دولت حاکمه به شدت خشمگین هستند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: همین دولت مستبد که در مقابل مردم خود چنین اقداماتی را انجام می دهد خواهان ذلت ملت های دیگر نیز است برای مثال شاهد هستیم حتی در چنین شرایطی تحریم ها را تشدید می کند و سعی دارد اقلام پزشکی و بهداشتی کشورهای دیگر را به سرقت ببرد باید بداند ایجاد این اختلاف انگیزی و تنش آفرینی ها  آرامش خودش را برهم می‌زند.

وی ادامه داد: درگیری هایی که آمریکا با ایران دارد موجب می شود ما خودمان را در حوزه اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم، برای مثال در همین شرایط کرونا ملت و مسئولین به میدان آمدند و دست یکدیگر را گرفتند و اقدامات خوبی صورت پذیرفت.

نوروزی بیان کرد: ترامپ شخصیت با ثباتی ندارد و حتی برای تجارت جهانی در آمریکا نیز دارای فکر و اندیشه نیست آمریکا امروز با وجود وضعیت کرونا به زانو درآمده است آمار  تلفاتشان وضعیت خوبی ندارد جایی برای دفن آن ها ندارند، از زندانیان برای دفن فوتی ها استفاده می شود، هر انسان عاقلی در چنین شرایطی سعی می کند آرامش موقتی در کشور خود و در جهان ایجاد کند ولی متاسفانه شاهد هستیم نرامپ در عرصه داخلی و بین المللی کشور خود ایجاد تنش می کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.