نوروزی: به اندازه دیگر مدعیان شانس آقای گلی دارم/ ناراحت بودم ولی به گل‌محمدی اعتراض نکردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رضا نوروزی مهاجم نفت تهران تاکید کرد که این تیم برای رسیدن به قهرمانی باید استقلال و فولاد را در بازی مستقیم شکست دهد.

به گزارش ممتاز؛نوروزی ابتدا در مورد برد مهم تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:« ما خیلی خوب بازی کردیم و برای برد به میدان آمده بودیم. شکست دادن تیمی مثل تراکتور آن هم با ۳ گل کار هر تیمی نبود ولی خوشبختانه ما به این مهم رسیدیم. اگر دقت می‌کردیم مطمئنا با گل‌های بیشتری تراکتور را شکست می‌دادیم. با این حال خیلی خوب دویدیم و از فرصت‌ها نهایت استفاده را بردیم.»

نوروزی که در این بازی ۲ گل به ثمر رساند ادامه داد:« خیلی تلاش کردم و البته باید از زحمات بچه‌ها تشکر کنم. بعد از ۷ هفته از ابتدا در ترکیب قرار گرفتم و خدا را شکر می‌کنم که ۲ گل زدم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و باز هم گل بزنم.»

نوروزی در مورد اعتراضش بعد از تعویض افزود:« اصلا اینطور نبود و من به گل‌محمدی اعتراض نکردم. من از این ناراحت بودم که می‌توانستم در زمین بمانم و گل‌های بیشتری بزنم ولی اینطور نشد. من ناراحت بودم ولی قصد اعتراض به گل‌محمدی را نداشتم و اتفاقا نتیجه گرفتن تیم مهمتر بود. من به طور جدی برای آقای گلی تلاش می‌کنم تا بتوانم دوباره این عنوان را به دست آورم.»

مهاجم نفت در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد:« در حال حاضر ۹ گله هستم و من هم به اندازه دیگر مدعیان شانس آقای گلی دارم. در ۴ بازی باقیمانده باید بیشترین تلاش را کنم تا گل بزنم و به تیم ملی هم دعوت شوم. من در نیم فصل اول خوب کار کردم ولی دعوت نشدم ولی امیدوارم دعوت شوم.»

نوروزی در پایان حرف‌هایش در خصوص شانس قهرمانی نفت در لیگ برتر گفت:« ما هم به اندازه مدعیان دیگر شانس داریم و برد مقابل تراکتور باعث شد تا امیدهایمان بیشتر شود. متاسفانه استقلال و فولاد برنده شدند که این به نفع تیم ما نبود. با این حال دو بازی مهم با این دو تیم داریم و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید در بازی مستقیم این دو تیم را ببریم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.