نوروزی: کیش باید یک جزیره پاک و عاری از موادمخدر شود

۱۸م آذر ،

21811La.jpg

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، در نشست تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با اشاره به قابلیت ها و زیبایی های جزیره کیش گفت:جزیره زیبای کیش باید یک جزیره پاک و عاری از موادمخدر شود.

به گزارش سرویس« اجتماعی» ایسنا ، نشست تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در محل ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش با حضور سردار سرتیپ بهرام نوروزی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و با حضور مسئولان ادارات و نهادهای جزیره برگزار شد.

سردار سرتیپ بهرام نوروزی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ، در این نشست ترویج موادمخدر را یکی از اهداف دشمن در راستای تهاجم فرهنگی دانست و افزود: مصرف مواد مخدر در گروه سنی جوانان می تواند نیروی فعال کشور را ناکارآمد و علاوه بر این، صدمات اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیری به بار آورد.

وی تصریح کرد: روند رو به گسترش اعتیاد و سوء مصرف مواد بنیاد جوامع را در ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی تحت تاثیر قرارداده و آن را از داخل دچار فساد و تباهی کرده و در نهایت به انحطاط می کشاند.

نوروزی با اشاره به اهداف دشمن در قاچاق موادمخدر بویژه در نوار مرزی شرق کشور گفت: اشاعه اعتیاد یکی از قدیمی ترین و کارسازترین شیوه های استعمارگران و دشمنان بشریت می باشد و هدفی جز سلب ارزشهای والای انسانی از میلیونها انسان ندارد.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از همه مسئولان جزیره کیش درخواست کرد که با همدلی و همراهی و با تقویت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، جزیره کیش را بصورت پایلوت ، بعنوان الگوی یک شهر پاک و عاری از موادمخدر قرار دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.