نوروز استثنایی با سفر به کوش آداسی

نوروز از آن دست زمان‌هایی‌ست که عده‌ی زیادی از ایرانیان امکان سفر به نقاط مختلف دنیا را پیدا میکند. تعطیلات طولانی و هوای دلپذیر بهاری می‌تواند انگیزه‌های زیادی را فراهم کند تا افراد مختلف به سفر بروند. این کمک می‌کند تا افراد با تحدید قوای ذهنی و جسمی سال جدید را آغاز کنند.

آژانس مقتدر سیر تابان، مجری مستقیم تور کوش آداسی پیشنهاد می‌کند تا نوروز امسال را در این شهر زیبای ساحلی به سر کنید. در میان انتخاب‌های اول ایرانیان، استانبول، آنتالیا، دبی، گرجستان و کشورهای جنوب شرق آسیا وجود دارد، اما انتخاب کوش آداسی به عنوان یک مقصد نوروزی در سال ۹۷ یک انتخاب مناسب، لذت‌بخش و به‌صرفه است و همه این‌ها نشان از درست بودن انتخاب دارد.

چرا تور کوش آداسی مناسب است؟

همان‌طور که در قبل هم گفته شد، انتخاب‌های اول ایرانیان برای سفر در این فصل دیگر مسیرها هستند و همین امر باعث می‌شود تا مسیرهای مذکور شاهد ترافیک و حضور زیادی از ایرانیان باشد. بنابراین اگر به دنبال جایی هستید که کمی از مسیرهای برشمرده شده خلوت‌تر باشد کوش‌آداسی بهترین مقصد خواهد بود.

از مسأله جمعیت که بگذریم، مهمترین عامل در سفر مطرح می‌شود که همان هزینه‌ی سفر است! اگر چه ممکن است در نگاه اول هزینه‌ی تور کوش آداسی بالا باشد اما مجموعاً هزینه‌ی سفر به این شهر ساحلی زیبا بسیار مقرون به صرفه است.

در حقیقت مسیرهایی نظیر استانبول، دبی و جنوب شرق آسیا صرفاً هزینه‌های حمل و نقل، اقامت و در برخی از آن‌ها گشت‌های شهری بر عهده‌ی تور است. این امر باعث می‌شود تا هزینه‌ی خورد و خوراک، بازدید از اماکن و مهم‌تر از همه تفریحات مختلف بر عهده‌ی مسافر باشد. اما در کوش آداسی، خدمات هتل‌های موجود در بسته‌های تور به صورت All, UALL, MaxALL  عرضه می‌شوند و این امر برای یک مقصد تفریحی ساحلی می‌تواند یک صرفه‌جویی فوق‌العاده محسوب شود. این این سرویس‌ها علاوه بر آن که وعده‌های غذایی به شکل کامل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، در برخی هتل‌های سایر تفریحات نیز به طور کاملاً رایگان هستند.

به گزارش ویرلن؛ یک نکته‌ی مهم دیگر در مورد کوش‌آداسی، مناسب بودن آن برای خانواده‌هایی‌ست که دارای کودک هستند. وجود هتل‌هایی که دارای محل‌های خاص برای نگهداری یا بازی کودکان است این امکان را به والدین آن‌ها می‌دهد تا به لذت و تفریح خود برسند. همچنین نوع سفر تفریحی ساحلی آن نیز به این امر کمک شایانی می‌کند.اگر تا امروز به خاطر کودک خود از سفر منصرف شده بودید بهترین موقعیت برای شما ایجاد شده تا با مقتدر سیر تماس گرفته و بهترین هتلی که این امکانات را دارد خریداری کنید.

تور کوش آداسی

کدام ایرلاین‌ها در این مسیر فعال هستند؟

مقصدی مانند کوش آداسی از آن دست مسیرهایی نیست که در تمام طول سال دارای تور باشد. زمان آغاز عرضه‌ی تورهای این مقصد از نوروز آغاز می‌شود و تا پایان تابستان ادامه می‌یابد. برای رسیدن به این شهر ساحلی فوق‌العاده زیبا و خاص، هواپیماها در فرودگاه شهر ازمیر فرود می‌آیند. ازمیر یک شهر ساحلی‌ست که در حواشی آن شهرهای و محل‌های گردشگری زیبا و مفرحی نظیر کوش آداسی وجود دارد. در نوروز امسال تورهای این مقصد با پروازهای زاگرس، قشم ایر، آتا از ایرلاین‌های داخلی و پرواز ترک اطلس جت برگزار می‌شود.

آژانس مقتدر سیر، مجری مستقیم تورهای کوش آداسی است و از این جهت امسال هم چارتر پروازهای زاگرس، قشم ایر و اطلس جت را در نوروز ۹۷ در اختیار دارد. برای خرید به صرفه و مناسب و همچنین بدون دردسر می‌توانید با مقتدرسیر تماس گرفته و از کارشناسان ما کمک بگیرید.

شرایط تورهای نوروز کوش آداسی

در نوروز امسال، یکی از بهترین مسیرها، کوش آداسی‌ست. بنابراین برنامه‌ریزی برای این مسیر از دی ماه آغاز شده و تورهای آن در آن زمان عرضه شده است و فروش آن تا میانه‌ی تعطیلات نیز ادامه دارد. اما کسانی‌که نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داشته، یا می‌خواهند بهترین زمان سفر در تعطیلات را برای خود انتخاب کنند در اولین زمان ممکن اقدام به خرید می‌کنند به گونه‌ای که تاریخ‌های مناسب این مسیر در اواسط اسفند به پایان می‌رسند. بنابراین اگر شما هم از این دست افراد هستید بهتر است همین حالا به فکر برنامه‌ریزی برای این مسیر باشید. بدین منظور به صفحه تور کوش آداسی نوروز ۹۷ رفته و بعد از بررسی کامل با مقتدر سیر تماس گرفته و خرید خود را انجام دهید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.