نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها افتتاح شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آیین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آغاز iبه کار نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ مستقر در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آیین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی آغاز iبه کار نمود.

گفتنی است لاله افتخاری نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز در این افتتاحیه حضور دارد.

این نمایشگاه در سه بخش مطبوعات، خبرگزاریهای رسمی و پایگاه های اطلاع رسانی با شرکت ۳۱ استان ( هر استان با ۵۰ نشریه) برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه نوزدهم در ۸۳۰ غرفه و در مساحت ۵۸ هزار مترمربع شامل ۵۲ هزار مترمربع فضای داخلی و مسقف برپا می گردد.
 
همچنین در بخش بین الملل مانند سال قبل ۵۰ غرفه طراحی شده که تاکنون ۳۰ کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند و حدود ۸۰ روزنامه نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور دارند.
 
این نمایشگاه در شش هزار متر مربع فضای خارجی برای فعالیتهای جنبی طراحی شده است.
 
لازم iبه ذکر است رونمایی از ۱۰ عنوان از کتاب های تخصصی و تازه حوزه رسانه، راه اندازی موزه روزنامه نگاری با هدف iبه نمایش در آمدن سیر تاریخی صنعت روزنامه و مطبوعات، طراحی و انتشار یافتن تمبر مطبوعات و ارایه پنج میلیارد ریال بن خرید مطبوعات iبه بازدیدکنندگان و مراجعه نمایندگان از جمله برنامه های نمایشگاه نوزدهم است.
 
در این نمایشگاه نشستهای تخصصی با موضوع توسعه کیفی مطبوعات و خبرگزاریها برگزار می‌شود.
 
همچنین نوزدهمین نمایشگاه بینژ‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ساعت ۹ تا ۲۰ روزهای هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در مصلای تهران برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.