نوزدهمین تقابل میثاقیان با قرمزهای پایتخت/ اکبر علیه خارجی های پرسپولیس – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین، دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان نوزدهمین رویارویی این مربی با سرخپوشان پایتخت است که همیشه سوژه جذابی برای رسانه ها بوده است. میثاقیان با تیمهای ابومسلم، راه آهن، شموشک، استقلال اهواز و شهرداری تبریز ۱۸ بار مقابل سرخپوشان قرار گرفته است که ۵ برد، ۵ تساوی و ۸ باخت بدست آورده است.
نکته جالب در مورد میثاقیان این است که مقابل مربیان خارجی پرسپولیس همیشه نتایج خوبی گرفته است. او در فصل ۸۳ پرسپولیس را با راینر زوبل آلمانی مغلوب کرد و در فصل ۸۵ در همان هفته اول پرسپولیس مصطفی دنیزلی را با شکست راهی تهران کرد. میثاقیان در ادامه همان فصل سرمربی راه آهن شد و برای دومین بار دنیزلی را در یک فصل شکست داد! او در فصل ۸۶ نیز مقابل تیم قدرتمند افشین قطبی با راه آهن پیروز از میدان خارج شد. یک برد دیگر او در جام حذفی سال ۸۴ و مقابل پرسپولیس علی پروین بود.
آخرین رویارویی رسمی او با شهرداری تبریز مقابل پرسپولیس بود که تیم او در دقیقه ۹۶ موفق به زدن گل تساوی شد. فراموش نکنیم که میثاقیان همین تیرماه امسال و در اولین روزهای حضور مانوئل در پرسپولیس، این مربی پرتغالی را در یک بازی دوستانه ۲-۱ مغلوب کرد و حالا ژوزه پرتغالی می داند که با چه پدیده ای در فوتبال ایران روبرو می شود.

۲۵۱ ۴۱
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.