نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ساحل عاج با محصولات ایران خودرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر حمل و نقل ساحل عاج خواستار نوسازی ناوگان های تاکسی و اتوبوس های بین شهری این کشور با محصولات ایران خودرو شد.

خبر اقتصادی: به گزارش ایکو پرس گائوسوتوره وزیر حمل و نقل ساحل عاج در دیدار از ایران خودرو، محصولات این شرکت را برای نوسازی ناوگان تاکسی رانی کشورش مناسب توصیف کرد.

 و ی ضمن توصیف ایران خودرو به عنوان  یک مجموعه صنعتی بسیار مدرن گفت: در ساحل عاج  ۵۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با محصولات ایران خودرو آن ها را جایگزین کنیم.

 گائوسوتوره کشورش را دروازه ورود به غرب افریقا و جذاب برای خودروسازان دانست و افزود: محصولات ایران خودرو برای تاکسی بسیار مناسب است.

 وزیر حمل و نقل ساحل عاج که در راس هیاتی از مقامات دولتی از جمله سفیر این کشور در تهران از ایران خودرو دیدن می کرد، خواستار خرید اتوبوس های ایرانی برای نوسازی ناوگان اتوبوس رانی کشورش شد و گفت: خدمات پس از فروش و دسترسی آسان به قطعات یدکی از الزامات مهم       حضور در بازار خودرو کشورش است و در بهره گیری از خودروهای ایرانی در ساحل عاج باید مد نظر قرار گیرد              

 در دیدار وزیر حمل و نقل ساحل عاج از ایران خودرو، محمدحسن یزدی مدیر صادرات افریقا در معاونت صادرات ایران خودرو نیز از تمایل ایران خودرو برای صدور محصولات به ساحل عاج خبر داد..

 وی بازار افریقا را برای ایران خودرو بسیار مهم دانست و اطمینان داد که خدمات پس از فروش یکی از تعهدات مهم ایران خودرو و مورد تاکید مدیریت ارشد این گروه صنعتی است.

 یزدی استاندارد آلایندگی محصولات ایران خودرو را یورو۴ ذکر کرد که در آینده نزدیک به یورو۵ ارتقا خواهد یافت و گفت: بخشی از محصولات ایران خودرو به خاورمیانه، سی. آی. اس. و امریکای جنوبی صادر می شود.

  مدیر صادرات افریقا از آمادگی ایران خودرو برای همکاری در زمینه تامین نیاز بازار خودروی ساحل عاج خبر داد و گفت: تا کنون با چند شرکت مذاکره شده که با رسیدن به نتایج لازم، دیدارهایی هم از سوی مسوولان ایران خودرو در ساحل عاج انجام خواهد پذیرفت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.