نوسازی هزار دستگاه مینی بوس

نوسازی هزار دستگاه مینی بوس

نوسازی هزار دستگاه مینی بوس

ممتازنیوز: قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست گفت: براساس طرح کاهش آلودگی هوای کلان شهرها ،‌ ۱۰۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده در شهر تهران از رده خارج می شود که تاکنون ۱۰۰ دستگاه از این مینی بوس ها ازسیستم حمل و نقل شهری خارج شده است .

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایرنا، علی محمد شاعری افزود: این طرح با همکاری سازمان محیط زیست ، شهرداری ها و ستاد حمل و نقل سوخت کشور اجرا می شود و اجرای کامل آن نیازمند مساعدت بیشتر سازمان ها و نهادهاست.
وی خاطرنشان کرد: برای جایگزینی مینی بوس های فرسوده ای که از رده خارج شده اند مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان وام بلاعوض به متقاضیان داده شده است .
شاعری یادآور شد که برای خارج کردن ۹۰۰ مینی بوس فرسوده باقی مانده ۳۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۱۸ میلیارد تومان آن از بخش اعتبارات تملک دارایی و ۱۸ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی تامین می شود.
طرح جامع کاهش آلودگی هوا با هدف کاهش آلودگی هوا در هشت کلان شهر تهران، اهواز، اراک، تبریز، مشهد، شیراز، کرج و اصفهان تهیه و ابلاغ شده است و دستگاه‌های ذبربط موظف هستند نسبت به اجرا و رعایت احکام این طرح در محدوده حریم این شهرهااقدام کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.