نوسان در کیفیت اتوبوس‌های داخلی

نوسان در کیفیت اتوبوس‌های داخلی

نوسان در کیفیت اتوبوس‌های داخلی

اتوآنلاین : جدیدترین آمار کیفی مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های تولید داخل نشان ‌دهنده ادامه نوسان در کمیت و کیفیت تولید این محصولات است.

به گزارش «اتوآنلاین» به نقل از ایسنا طبق آمار کیفی شهریورماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کیفیت برخی از محصولات مینی‌بوس و اتوبوس تولیدی در این ماه کاهش و برخی نیز افزایش یافته است. همچنین در شرایطی در شهریورماه کیفیت چهار محصول مورد بررسی قرار گرفته که در رده‌بندی مرداد کیفیت سه محصول و در تیرماه نیز کیفیت دو محصول مورد بررسی قرار گرفته بود که این موضوع نیز نشان دهنده نوسان در نوع و کمیت تولید این محصولات نیز هست

به هر حال در رده‌بندی شهریورماه، اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ مارال (عقاب افشان) در کنار یک اتوبوس دیگر همچنان رتبه نخست رده‌بندی را در اختیار دارد. البته این اتوبوس با افت کیفی مواجه شده به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۳۷٫۵ در مرداد ماه به ۴۰ در شهریور افزایش یافته است.

اتوبوس بین شهری ولوو B9 (رانیران) نیز در رده‌بندی شهریور به مقام نخست رده‌بندی ارتقاء یافته است. این اتوبوس با رشد کیفی نیز مواجه شده به‌گونه‌ای که نمره منفی آن از ۴۱٫۳ در مردادماه به ۴۰ در شهریورماه کاهش یافته است.

رتبه دوم رده‌بندی شهریورماه در اختیار اتوبوس بین شهری ۴۲۱۲ (عقاب افشان) است. کیفیت و نمره منفی این اتوبوس در مرداد و شهریورماه در حد ۴۱٫۷ ثابت مانده است.

رتبه سوم و آخر رده‌بندی شهریورماه نیز در اختیار مینی‌بوس هیوندایی کروز (ایران خودرو دیزل) است. اگرچه کیفیت این مینی‌بوس در رده‌بندی مردادماه مورد بررسی قرار نگرفته اما در رده‌بندی شهریور دارای ۱۰۱٫۳ نمره منفی است.


پایگاه خبری – تحلیلی اتوآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.