«نوشدارو» به خارج از کشور می‌رود

۰۷م آذر ،

جام جم آنلاین: ادامه تصویربرداری سریال “نوشدارو” از نیمه‌های آذر در کشور قبرس دنبال خواهد شد.

“نوشدارو” به کارگردانی جواد اردکانی این روزها در تهران تصویربرداری می‌شود و قرارست حدود ۲۰ آذر عوامل برای ضبط ادامه سریال به خارج از کشور بروند.

طبق گفته حسین فرزین مدیر برنامه‌ریزی سریال، بعضی از ماجراهای قصه در انگلیس اتفاق می‌افتد اما تصمیم گرفته شده برای ضبط صحنه‌های مربوط به این بخش به کشور قبرس اروپایی و ترکیه سفر شود.

حدود ۳۰ بازیگر نیز در این سفر حضور خواهند داشت که هدایت هاشمی، ساقی عسگری، رز رضوی، سهند جاهد، جعفر نامنی و امیرعلی نقویان از جمله آنها می باشند.

داستان “نوشدارو” دربارهٔ ۶ نفر است که در زمان جنگ در جبهه با یکدیگر هم‌سنگر بودند و بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می‌شوند اما مشکلات و ماجراهایی برای این  گروه پیش می‌آید که داستان “نوشدارو” را می‌سازد.

بخشی از این سریال ۳۰ قسمتی در مشهد و بخشی هم در تهران و چند شهرستان دیگر تصویربرداری خواهد شد. رز رضوی در نقش سمیه، ساقی عسگری در نقش عطیه، سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر، شیوا خسرو مهر در نقش زهره و مهسا روحبخش در نقش حمیده از دیگر هنرمندانی می باشند که در مشهد حضور پیدا می‌کنند.

از دست اندرکاران سریال “نوشدارو” که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و به تهیه‌کنندگی علی لدنی ساخته می‌شود می‌توان به عارف نامور مدیر تصویربرداری، مهدی‌پور مدیرتولید، دستیار اول کارگردان و انتخاب بازیگر علی بکائیان، عباس صالحی طراح گریم، مرتضی اصلان زاده صدابردار، مهدی زاده مدیر تولید و پیام نصیری عکاس اشاره کرد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.