«نوشدارو» iبه تهران می‌آید

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با پایان ضبط صحنه‌های مشهد مقدس

حسن مرتضایی، مدیر تولید سریال «نوشدارو» از آخرین روز حضور عوامل این سریال در مشهد مقدس خبر داد

.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین،  مرتضایی گفت: امروز بخش‌هایی از داستان را که در حرم امام رضا علیه السلام می‌گذرد، ضبط می‌کنیم و فردا شب گروه عازم تهران می‌شود.

وی گفت: از روز شنبه هم ادامه کار را در تهران پی می‌گیرم که اولین لوکیشن ما در تهران جاده‌های خارج از شهر خواهد بود.

«نوشدارو» iبه تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی جواد اردکانی درباره‌ی شش نفر است که در وقت جنگ در جبهه با هم همسنگر بودند بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول iبه کار می شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می آید که داستان نوشدارو را می سازد. بخشی از این سریال ۳۰ قسمتی در مشهد و بخشی هم در تهران و چند شهرستان دیگر تصویربرداری خواهد شد.

بازیگران سریال ۳۰ قسمتی نوشدارو که محبوبه بیات iبه عنوان یکی از پیشکسوتان بازیگری در آن در نقش بی بی جان ظاهر می‌شود، عبارتند از:

هدایت هاشمی در نقش محمد ، ساقی عسگری در نقش عطیه ، رز رضوی در نقش سمیه ، سهند جاهد در نقش سعید، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر، شیوا خسرو مهر در نقش زهره ، مهسا روحبخش درنقش حمیده از بازیگران این سریال می باشند که در مشهد مقابل دوربین خواهند رفت البته بازیگران دیگری نیز در بخش های دیگر این سریال که در تهران تصویربرداری می‌شود، iبه گروه اضافه خواهند شد.

اما دست اندرکاران سریال «نوشدارو» که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و iبه تهیه‌کنندگی علی لدنی ساخته می‌شود، عبارتند از:

جواد اردکانی کارگردان، علی بکائیان دستیار کارگردان، حسن مرتضایی مدیر تولید، عارف نامور: مدیر تصویر برداری ، انتخاب بازیگر : علی بکائیان ، طراح گریم : عباس صالحی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه: نژاد ایمانی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، گریم : عباس صالحی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، محسن کارباسیان و هماهنگی در مشهد: جواد طاهری. 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.