«نوشدارو» به تهران رسید

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ حسن مرتضایی، مدیر تولید سریال «نوشدارو» گفت: پس از پایان تصویربرداری این سریال در شهر مشهد ادامه تصویربرداری از فردا در تهران و در لوکیشن دانشگاه شریف آغاز خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار تلویزیون سینماپرس، عوامل تولید و بعضی از بازیگران نوشدارو که برای تصویر برداری این سریال به مشهد مقدس رفته بودند، دو سه روزی است که از این شهر برگشته و برای ادامه کار در تهران آماده می شوند.

حسن مرتضایی، مدیر تولید سریال «نوشدارو» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: تصویربرداری سریال «نوشدارو» از فردا در دانشگاه شریف آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا علاوه بر دانشگاه شریف در چند لوکیشن دیگر از جمله دفتر اسناد، درب آموزشگاه زبان جلوی در دبیرستان و آتلیه عکاسی ضبط خواهیم داشت.

«نوشدارو» به تهیه نمایندگی علی لدنی و کارگردانی جواد اردکانی درباره ۶ نفر است که در زمان جنگ در جبهه با هم همسنگر بودند که بعد از جنگ در صنعت نفت مشغول به کار می شوند، اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه پیش می آید که داستان نوشدارو را می سازد. بخشی از این سریال۳۰ قسمتی در مشهد و بخشی هم در تهران و چند شهرستان دیگر تصویربرداری خواهد شد.

محبوبه بیات در نقش بی بی جان، هدایت هاشمی در نقش محمد، سهند جاهدی در نقش سعید، رز رضوی در نقش سمیه، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، ساقی عسگری در نقش عطیه، سید جواد طاهری در نقش احمدی معاون وزیر، شیوا خسرو مهر در نقش زهره، مهسا روحبخش در نقش حمیده از بازیگران این سریال می باشند که مقابل دوربین خواهند رفت.

اما دست اندرکاران سریال نوشدارو که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک و ساخته می گردد عبارتند از: جواد اردکانی کارگردان، علی بکائیان دستیار کارگردان، حسن مرتضایی مدیر تولید، عارف نامور: مدیر تصویر برداری، انتخاب بازیگر: علی بکائیان، طراح گریم: عباس صالحی، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، طراح صحنه: نژاد ایمانی، گریم: عباس صالحی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه، محسن کارباسیان و هماهنگی در مشهد: جواد طاهری.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۱۵


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.