نونهالان و نوجوانان یازده تیم دادند/ بزرگسالان هنوز به عدد پنج نرسید!

۱۵م آذر ،

لیگ نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ بانوان با حضور یازده تیم برگزار می گردد.

زهرا میر بابایی ( رئیس بانوان سازمان لیگ) در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برای شرکت در لیگ نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز یازده تیم هرمزگان ( ۲ تیم) ، تهران ، کرمانشاه (۳تیم) ، گلستان، البرز، ( تیم مجتمع المپیک البرز) ، فارس، همدان و کردستان اعلام آمادگی کرده اند.

میر بابایی دربارهٔ شرایط برگزاری لیگ بانوان گفت: قرار است لیگ نونهالان و نوجوانان به صورت متمرکز برگزار شود و به سبب رایزنی ای که با هیئت های استان ها داشتیم توانستیم رضایت این تعداد تیم را برای شرکت در لیگ امسال بگیریم.

وی دربارهٔ جلسه ای که برای هماهنگی لیگ بانوان در رده سنی بزرگسالان برگزار شد و نتیجه آن بیان کرد: در جلسه ای ک برای بانوان برگزار کردیم فقط سه تیم مس کرمان هیئت تهران و فولاد ماهان اصفهان شرکت کردند و وضعیت ۳ تیم پتروشیمی بندر آمار ماهشهر، فرشتگان و هیئت گیلان برای حضور در لیگ مشخص هنوز نیست و آنها گفته اند که تا هفته آینده به ما اعلام می کنند که می توانند در لیگ تیم بدهند یا خبر.

میربابایی خاطر نشان کرد: اگر ۵ تیم در لیگ اعلام آمادگی کنند، مسابقات لیگ را آغاز می کنیم .

وی اضافه کرد: البته همین ۴ تیم نیز از آنجا که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد هزینه بسیاری را در هر نوبت باید تقبل کنند که این کار را برای حامیان مالی سخت می کند.

میربابایی تاکید کرد: مقایسه لیگ نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان درست نیست و شرایط برگزاری هر کدام از آن ها متفاوت است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.