نوویتک و تیونینگ آونتادور

فروردین ۱۴۰۳

تیونیر موفق ایتالیایی ، گروه نوویتک ، سرانجام به سراغ جراحی گاوهای لامبورگینی رفت . آن ها در ابتدا با تشکیل گروه Novitec Rosso به سراغ تیونینگ فراری رفتند . سپس گروه Novitec Tridente را برای تیونینگ خودروهای مازراتی تشکیل دادند و حالا با خلق Novitec Torado برای تیونینگ محصولات لامبورگینی برنامه ریزی می کنند .

23256763252263203

Novitec Torado Lamborghini Aventador

آن ها در اولین همکاری به سراغ آونتادور رفته اند تا حسابی گرد وخاک به راه بیاندازند . با اضافه کردن سوپرشارژرهای دوگانه (dual) قدرت گاو ایتالیایی را به بیش از ۹۶۹ اسب بخار رسانده اند تا در کنار سیستم اگزوز تازه با قابلیت تنظیم صدا که با دو جنس فولاد ضد زنگ و یا مواد سبکتر  INCONEL قابل سفارش است و همچنین سیستم تعلیق تازه اسپرت که کاهش ۳۰ میلی متری ارتفاع را به همراه داشته است ، بتوانند آونتادور را دست نیافتنی تر از قبل بکنند . البته در صورتی که بخواهید پول کمتری خرج کنید ، مهندسین نوویتک با تنظیم مجدد موتور آونتادور ، قدرت را با ۴۸ واحد افزایش ، به ۷۴۸ اسب بخار می رسانند .

علاوه بر تغییرات فنی لباس آونتادور را کمی اسپرت تر کرده اند . اسپویلر دو تکه ، طراحی تازه برای ورودی های هوا ، رکاب های جانبی تازه ، آینه های کربنی ، بال عقب در دو سایز مختلف برای افزایش نیروی رو به پایین و کنترل پذیری و دیفیوزر تازه که می تواند به دو دیفیوزر گسترش یابد ، از جمله اجزای این لباس تازه می باشند که در صورت دلخواه می توان آن ها را هم رنگ بدنه  سفارش داد . تمامی این اجزا از فیبرکربن ساخته شده و بارها برای رسیدن به عملکرد مطلوب ، در تونل باد تست شده اند .

آونتادور Novitec Torado برروی رینگ های ۳ تکه ی NL1 با ابعاد ۲۰ اینچ در جلو و ۲۱ اینچ در عقب که با لاستیک های Pirelli P-Zero پوشیده شده اند، به جاده چنگ می زند .

برای کابین نیز تریم ها و پوشش پنل ها از جنس فیبر کربن و روکش صندلی ها از بهترین چرم ها ، خواهد بود . عاشقان موسیقی هم بدون اینکه صدای مخوف سیستم اگزوز مزاحم آن ها شود می توانند از سیستم صوتی Revox لذت ببرند .

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.