نوید دهقان در گفتگو با آریا عنوان کرد:خوانندگی من درکنسرت قمر بیان احساسم است

شنبه ۲۴ تیر – ۰۴:۴۲:۲۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-سرپرست گروه قمر معتقد است:خوانندگی من  در بخش فارسی کنسرت  باعث می شود؛ حرفهای که از زبان خودم و احساسم است و تاثیرگذاری بیشتری در پی  خواهد داشت.
سرپرست گروه قمر با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، به خبرنگار موسیقی آریا ؛گفت: این کنسرت در دو بخش فارسی و کردی اجرا می شود و خواننده بخش کردی شاهو عندلیبی است، همچنین خوانندگی بخش فارسی به عهده خودم است.
وی در ادامه  افزود: در بخش فارسی نیز تصانیف “بیار باده”، “تلخ چون باده”، “شاه خرابات”، که اشعار شعرای کلاسیک ایرانی مانند حافظ،سعدی،مولانا استفاده شده است،در بخش کردی قطعاتی چون؛ “بهاری شادمانی”، “عاشقان”، “دمیک ساقی”، “نشمیل نشمیل” و.. اجرا می شود.
در ادامه نوید دهقان درباره قطعات این کنسرت افزود:در این کنسرت قطعات در دستگاه شور،آواز اصفهان و دشتی است.
سرپرست گروه قمر در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا خودتان به عنوان خواننده به روی صحنه می روید، گفت:به طور کلی این اولین باری نیست که من به عنوان خواننده به روی صحنه می روم،بلکه کنسرت گروه قمر با خوانندگی من در سال های متمادی  اجرا شده است ،همچنین من در چندین کنسرت به عنوان خواننده به روی صحنه رفته بودم به همین دلیل تصمیم گرفتم که بخش فارسی این کنسرت با خوانندگی من باشد.
وی در ادامه افزود:خوانندگی من  در بخش فارسی کنسرت  باعث می شود؛ حرفهای که از زبان خودم و احساسم است و تاثیرگذاری بیشتر در پی  خواهد داشت.
دهقان یادآور شد: این قطعات در بخش فارسی از ساختهای خود واحساس شخصی من است در زبان موسیقی.
سرپرست گروه قمر،در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا گروه قمر توانسته است مخاطب جوان را به سمت موسیقی اصیل ایرانی  سوق دهد،گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامناسب فرهنگی موجود در جامعه این کار امکان پذیر نیست؛ اما با گذشت زمان از اجرا ها و آلبو م های موسیقی  می توان دریافت که  جوانان به سمت موسیقی اصیل روی خواهند آورد یا نه؟
کنسرت گروه قمر به سرپرستی “نوید دهقان”شامگاه ۲۹ و ۳۰ تیر به مدت دو شب در تالار وحدت اجرا می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۴۱۶۴۲۲۱۵۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.