نوکیا به دنبال کلیدار کردن لومیا

۳۱فروردین۱۳، موبنا- شرکت نوکیا درصدد است طراحی گوشی‌های سری لومیا را که مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون است تغییر داده و صفحه کلید به آنها اضافه کند.

تاکنون نوکیا گوشی‌های سری لومیا را با صفحه نمایش لمسی ارایه می‌کرد، اما ظاهرا هم اکنون قصد دارد این گوشی‌ها را با صفحه کلید در اختیار مشتریان قرار دهد.
در یک تیزر تبلیغاتی که از محصول تازه نوکیا انتشار یافته، یک گوشی از سری لومیا نمایش داده شده که با رنگ درخشان و صفحه کلیدی به سبک گوشی‌های سری Asha است.
بر اساس شایعاتی که دربارهٔ گوشی تازه نوکیا انتشار یافته،‌ هنوز مشخص نیست که این گوشی از سری Asha است یا از سری لومیا گوشی‌های سری Asha برای بازارهای در حال توسعه طراحی شده و ویژگی‌ خاصی ندارند.

تا چند سال پیش که گوشی‌های مجهز به نمایشگر لمسی بزرگ باب نشده بود، گوشی‌های صفحه کلیددار طرفداران بسیاری داشتند حتی بلک بری هم که مهم‌ترین ویژگی‌ گوشی‌هایش داشتن صفحه کلید کامل بود، به تازگی ساخت چنین گوشی‌هایی را کنار گذاشته است.

به این ترتیب بسیار عجیب است که نوکیا بخواهد گوشی هوشمند تازهی به سبک قدیمی و صفحه کلیددار راهی بازار کند.

بر این اساس نوکیا هنوز دربارهٔ محصول تازهش اطلاعی نداده اما به زودی قرار است در مراسمی از این گوشی تازه خود در انگلیس رونمایی کند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.