نوکیا تمام حقوق Scalado را از آن خود کرد

در هفته جاری نوکیا از قصد خود برای بدست آوردن شرکت تصویر سازی سیار Scalado خبر داد. این قصد نوکیا به عنوان بخشی از استراتژی این شرکت برای تقویت تصویرسازی مرتبط با IP صورت می گیرد، در این دستاورد نوکیا تمامی فناوری و توسعه دهندگان این شرکت را که نزدیک به یک دهه است که در همکاری مستمر با نوکیا می باشند را بدست خواهند آورد.
به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Fonearena، جو هارلو Jo Harlow، رئیس اجرایی بخش دستگاه های هوشمند نوکیا اظهار داشت: نوکیا بیش از ده سال است که با Scalado در زمینه فراهم آوردن برنامه های تصویرسازی همکاری می کند.
او در ادامه افزود این قرارداد ما را قادر می سازد تا پیشگامی بودن در زمینه دستگاه های دوربین دار با کسب تخصص بیشتر در زمینه تصویرسازی ترکیب شود و به افراد کمک می کند تا تصاویری با بهترین کیفیت گرفته شود.
نوکیا در نظر دارد این فناوری در نسل جدید دستگاه های Lumia ادغام سازد. Scalado برای نوآوری هایش مانند Remove شناخته شده است که این امکان را به کاربر می دهد تا با استفاده از الگوریتم های اولویت دار اشیاء خاصی را به انتخاب خود حذف نماید.
RIM از فناوری Scalado در هندست های BB 10 آتی خود استفاده می نماید. هاکان پرسون Hakan Persson مدیر اجرایی Scalado AB در همین زمینه اظهار داشت: این معامله استراتژیک فرصت خوبی است تا پیشگامی و پیشرفت خود را در زمینه تصویرسازی به مردم زیادی نشان دهیم و این در نهایت موفقیت آینده کاری ما را رقم خواهد سازد.
جزئیات مالی این قرارداد هنوز مطرح نشده است، این قرارداد به احتمال زیاد در طی سومین سه ماهه سال ۲۰۱۲ منعقد خواهد شد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.