نوکیا در ۲۶ سپتامبر میزبان کنفرانس در نیویورک، تبلت یا فبلت

ممتازنیوز:

nokia-event-september

در ماه گذشته میلادی شرکت نوکیا از آخرین مدل قدرتمند سری لومیا با نام لومیا ۱۰۲۰ رونمایی کرد. برای این محصول پیشبینی ها و شایعات فراوانی در محافل دنیای تکنولوژی مطرح شده بود اما ظاهرا این همه ماجرا نبوده و نوکیا قصد ترکاندن بمب خبری دیگری را در این بازار پرسود دارد. این شرکت اعلام کرده که برای تاریخ های ۲۶ و ۲۷ سپتامبر در نیویورک میزبان یک مراسم خواهد بود. هنوز دقیقا مشخص نیست که نوکیا قصد معرفی چه محصولی را در این مراسم دارد اما کمتر از ۲ ماه دیگر به تمامی این حدس و گمان ها پایان داده می شود.
با این وجود در رابطه با محصول پیش و رو می توان تا حدودی پیشبینی هایی را مطرح کرد. در روزهای قبلی یک محصول این شرکت با نام Nokia RX-114 در بنچمارک ها ظاهر شد و نشان داد که بزودی شاهد ورود اولین تبلت ویندوزی نوکیا به بازار خواهیم بود. همچنین غیر از این تبلت، هفته گذشته یک قاب از نمای جلویی یک محصول نوکیا لو رفت که با توجه به سایز بالای آن، احتمال معرفی یک فبلت حدودا ۶ اینچی را توسط این شرکت قوت بخشید.
بنابراین به احتمال فراوان شاهد محصولاتی جدید از نوکیا خواهیم بود که تاکنون نمونه های مشابه آن ها را این شرکت عرضه نکرده بود. مسلما تا زمان برگزاری این کنفرانس، اخبار و شایعات فراوانی منتشر می شوند و احتمالا تصاویر و مشخصات بیشتری از محصولات پیش و روی منتشر خواهند شد.

Ubergizmo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.