نوکیا مجموعه جدیدی از گوشی‌های تحت ویندوز فون ۸ را معرفی می‌کند

نوکیا مجموعه جدیدی از گوشی‌های تحت ویندوز فون ۸ را معرفی می‌کند

همکاران سیستم- برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند شرکت نوکیا قصد دارد مجموعه جدیدی از گوشی‌های تحت ویندوز فون ۸ خود را معرفی کند. احتمال می‌رود نوکیا این گوشی‌ها را در پنجمین کنفرانس جهانی خود در ماه سپتامبر معرفی کند.
به گزارش وب سایت pcmag، برخی منابع خبری مثل وب سایت چینی WPDang و بلومبرگ از عرضه محصولات جدیدی از سوی نوکیا خبر داده‌اند. شرکت نوکیا هنوز به صورت رسمی در این باره اظهارنظر نکرده است. براساس گزارش این منابع، گوشی‌های جدید نوکیا تحت نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۸ خواهد بود که چندی پیش از سوی شرکت مایکروسافت معرفی شد. احتمال می‌رود نوکیا گوشی‌های جدید خود را در کنفرانس جهانی خود که در اوایل ماه سپتامبر برگزار می‌شود، معرفی کند. اما برخی تحلیل گران نسبت به موفقیت آمیز بودن این کنفرانس ابراز تردید کرده‌اند چون ممکن است اخبار مربوط به این کنفرانس تحت الشعاع رویدادهای رسانه‌ای شرکت‌های رقیب، یعنی سامسونگ و اپل قرار گیرد. شرکت سامسونگ قرار است در ۲۹ آگوست محصول جدیدی را که ممکن است نسل بعدی گلکسی نوت باشد، معرفی کند. برخی گمانه زنی‌ها و شایعات هم حاکی از این است که اپل در ماه سپتامبر قصد دارد گوشی آیفون ۵ خود را معرفی و روانه بازار کند.
شرکت نوکیا که برای ۱۴ سال جایگاه بر‌تر خود در بازار گوشی همراه را حفظ کرده بود، امسال اینجایگاه را به سامسونگ واگذار کرد. این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری حدود ۱۰.۲ میلیون گوشی هوشمند روانه بازارهای مصرفی کرده است که این رقم در مقایسه با ۵۲.۱ میلیون گوشی سامسونگ و ۲۶ میلیون گوشی آیفون اپل رقم بالایی به شمار نمی‌رود.
وب سایت بلومبرگ گزارش کرده است که نوکیا بخش زیادی از کارکنان خود- از کارکنان بخش امور مالی گرفته تا کارکنان بخش منابع انسانی- را بسیج کرده تا با همکاری نمایندگی‌های فروش اطلاعات مربوط به مجموعه گوشی‌های این شرکت را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. نوکیا با این اقدامات می‌کوشد توجه مشتریان خود را به محصولاتش جلب کند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.