نویسنده‌ای که از پای دار قالی وارد ادبیات شد

به گزارش خبرآنلاین، این نویسنده تاکنون چند رمان منتشر کرده و تازه‌ترین رمانی که از او منتشر شده «رز مرا نگه دار» است، رمانی که راوی آن یک شاخه گل رز است و اتفاقات را از زاویه سوم شخص برای مخاطب بازگو می‌کند.

پری نرگسی رمان‌های عاشقانه می‌نویسد، رمان‌هایی که او وقتی پای دار قالی نشسته است و سبز و آبی و قرمز را روی هم می‌بافد، در ذهن‌اش می‌پروراند.

او در این‌باره خبرآنلاین می‌گوید: «از بچگی با بافتن قالی و کشیدن نقشه بزرگ شده‌ام. پدرم بافنده فرش بود و بافندگی در خانه‌‌مان مرسوم بود، رسمی که تمام این سال‌ها حفظ شده است. ما در عین حال خانواده‌ کتابخوانی بودیم.»

حکایت نوشتن نرگسی هم به زمانی بازمی‌گردد که عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود. عباس قدیر محسنی و مژگان امیدی در نوشتن به او مشاوره می‌دادند و همان‌ها بودند که کمکش کردند تا اولین کتابش را منتشر کند.

این نویسنده یادآور می‌شود: «برای نوشتن داستان‌ها از زندگی‌ شخصی‌‌ام ایده می‌گیرم، داستان‌هایم متولد می‌شوند. در خلق هر اثر سعی می‌کنم شیوه داستان قبلی‌‌ام را تکرار نکنم.»

رمان «آسمان قلب لائورا» تازه‌ترین رمانی است که او نوشته است، داستانی که در ونیز ایتالیا می‌گذرد. این داستان عاشقانه به تعبیر نویسنده قدری عارفانه و تا حدودی روشنفکرانه است.

نرگسی یک داستان دیگر هم درباره زندگی‌ مادرش نوشته که مشغول بازنویسی آن است تا برای انتشار به ناشر بدهد.

او در تمام این سال‌ها که نوشته، قالیبافی را هم رها نکرده است. او این روزها نقشه فرش می‌کشد تا آن را برای بافت به بافنده‌ها بدهد، چرا که می‌خواهد سال آینده نمایشگاهی از کارهایش بگذارد.

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.