نویسندگان “اسکای فال” خود را از سری فیلم های جیمز باند کنار کشیدند

۳۰ آبان ،

“نیل پرویس” و “رابرت وید” اعلام کردند که نویسندگی جیمز باند بیست و چهارم را انجام نخواهند داد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، “نیل پرویس” و “رابرت وید” اعلام کردند که نویسندگی جیمز باند بیست و چهارم را انجام نخواهند داد.
در حالی که “اسکای فال”(سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلم های جیمز باند توانست موفقیت چشم گیری را در گیشه کسب کند و رکورد فروش سری فیلم های جیمز باند را بشکند، امروز خبری مبنی بر اینکه نویسندگان این فیلم قصد دارند خود را از جمع دست اندرکاران این فیلم کنار بکشند، انتشار یافت.
این در حالی است که سری فیلم های جیمز باند که “دنیل کریگ” در نقش “۰۰۷” در آن ها به ایفای نقش پرداخته بخوصوص “کازینو رویال” و “اسکای فال” بخشی از موفقیت خود را مرهون نویسندگان خود است.
“نیل پرویس” و “رابرت وید” در کنار “جان لوگان” فیلمنامه ی “اسکای فال” را به رشته ی تحریر در آورده اند و جدا شدن این دو نویسنده از این سری فیلم ها مشخص می کند که “سم مندز” کارگردان این فیلم و “جان لوگان” باید به تنهایی ایده جیمز باند بیست و چهارم را به رشته ی تحریر در آورند.
گرچه هنوز “مندز” رسما کارگردانی قسمت ۲۴ را نپذیرفته اما همگان بر این نکته واقفند که پس از موفقیت چشم گیر “اسکای فال” وی بر صندلی کارگردانی جیمز باند ۲۴ تکیه خواهد زد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.