نویسندگان برگزیده داستان فصل پاییز معرفی شدند

۲۸م اسفند ،

با اعلام رأی هیأت داوران جایزه ادبی «طهران»، نویسندگان برگزیده داستان فصل پاییز و شاعران برگزیده در ماه بهمن معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، دبیر جایزه ادبی «طهران» گفت: با اعلام رأی هیأت داوران و از میان دوازده اثر راه یافته به مرحله رقابتی، داستان «سه¬گانه تو در توی اورتاکند» اثر مهدی ابراهیمی لامع از تهران و داستان «ماهی-های شیطان» اثر مریم احدزاده از تهران، در فصل پاییز، شایسته تقدیر معرفی شد. 
محمدی افزود: حمزه ولی پور از کرج با داستان «رویای ما» و محسن کاویانی از قم با داستان «چهل سال حسرت» در بخش وِیژه داستان فصل پاییز که به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید، شایسته تقدیر معرفی شدند. 
وی در ادامه گفت: همچنین از میان پنج شاعر راه یافته به مرحله رقابتی شعر بهمن ماه (سارا سادات باختر از آران بیدگل، سید محسن خاتمی از تهران، علیرضا رجبعلی¬زاده از کاشان، علی سلیمانی از همدان و سیدمهدی نژادهاشمی از بجنورد)، اثر محسن خاتمی در بخش آزاد و اثر علی سلیمانی در بخش ویژه، شایسته تقدیر معرفی شد. 
شاعران و نویسندگان جوان برای شرکت در جایزه ادبی «طهران» می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز بیست و هشتم هر ماه با ذکر نام و مشخصات کامل به دبیرخانه این جایزه به نشانی تهران،‌ خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)،‌ خیابان دوازدهم، شماره سه یا به پست الکترونیک info@artehran.ir  بفرستند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.