نویسندگی سخت ترین کار دنیاست/استانداری باید برای ممیزی و خط قرمز ها تعریف شود

۸فروردین ۱۳،

یک کار قبل از متکی بودن به فیلمنامه و کارگردان خوب از یک مدیریت خوب و چینش آن نشات می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیونممتازنیوز، شب قبل در برنامه “سین مثل سریال”، “خشایار الوند”  نویسنده گفت: برگزاری جشنواره تلویزیونی برای دست یابی به سلیقه مخاطب است بعد از به دست آمدن آرا سریال‌های مورد توجه چه تغییری خواهند کرد و مدیران چقدر به این آمارها توجه می کنند در جشنواره‌ای برای آثار کمدی هیچ نشانی از کارهای “مهران مدیری”، “رضا عطاران” و “سعید آقاخانی” نبود و این موضوع به سبب مطرح بودن این سه تن در این عرصه بد است.

وی ادامه داد: ما تعداد محدودی فیلمنامه نویس بازیگر و کارگردان خوب داریم و یک کار خوب قبل از فیلمنامه از مدیریت خوب نشات می گیرد سخت ترین کار دنیا نویسندگی است اما دستمزد نویسندگان به شدت پایین بوده و همین امر سبب می گردد که یک فیلمنامه‌نویس به طور همزمان چند کار را با هم قبول کند.

“الوند” اظهار داشت: وظایف همه ی نهاد‌ها از جمله وزارت بهداشت آموزش و پرورش کنترل ترافیک و … برعهده‌ی صدا و سیما گذاشته شده و همین امر صدا و سیما را از ماموریت اصلی خود به عنوان جذب مخاطب و سرگرمی باز داشته است و با بازی برده را در حال واگذار کردن هستیم و مخاطبان را از دست می دهیم.

این نویسنده بیان کرد: یک توافق نانوشته باید میان سفارش دهنده سفارش گیرنده و کارگردان باشد و هم چنین ما بسیار علاقه ای به دیدن آدم های دارای نواقص از طبقه خاصی نیستیم به همین سبب سلیقه های فردی را در کار دخیل می کنیم در صورتی که مدیریت شبکه مطابق یک استاندارد از پیش تعیین شده ممیزی و خط قرمز ها را اعمال کند.

این نویسنده افزود: در هر صنعتی کیفیت نهایی محصول را کارفرما تعیین می کند در صورتی که سود حاصله از کار میان همه ی اشخاص گروه تقسیم شود همه با عشق و علاقه بیشتری کار می کنند و آن وقت با ایجاد یک رقابت کیفیت اهمیت پیدا می کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.