نیاز جامعه به وحدت، همدلی و آرامش تمامی جریانات سیاسی

آرین‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به موقعیت حساس کشورمان و اعمال تحریم‌های دشمن گفت: جامعه به وحدت، همدلی و آرامش همه جریانات سیاسی برای ایجاد انسجام ملی در شرایط حساس تحریم و فشار دشمن، نیاز دارد.

محمدجواد آرین‌منش عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با توجه به اظهارات اخیر محمد خاتمی مینی بر اینکه نسبت به قانون اساسی انتقاد داشته و حرفی از براندازی نزده است، اظهار داشت: عملکرد جریان اصلاحات در فتنه ۸۸، منطبق با اصول قانون اساسی و مصالح ملی نبود.

وی افزود:  انتظار می‌رفت بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در ماجرای فتنه ۸۸، جریان اصلاحات با مردم همراه شده و وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی در عمل نشان دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در این شرایط با توجه به تحریم‌های اقتصادی، جامعه نیاز به وحدت، همدلی و آرامش همه جریانات سیاسی برای ایجاد انسجام ملی دارد.

ترقی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت حساس کشورمان در این مقطع زمانی وظیفه همگی ما این است که با وجود همه اختلاف نظرهای سیاسی، اتحاد خود را حفظ کرده و اولویت‌های نظام را مورد توجه قرار دهیم.
 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.