نیاز کنونی کشور دولت مقتدر است

۲۹فروردین۱۳،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌در شرایط کنونی به وجود یک دولت مقتدر معتقدم که البته باید در صحنه رقبا ورود پیدا نکند که غالبا در این صورت بازنده هم می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “صادق واعظ‌ زاده” در همایش هفتمین رئیس‌جمهور در مسیر پیشرفت، مقاومت و عدالت که از سوی اتحادیه دانشجویان اسلامی مستقل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد اظهار داشت: برای ضمانت دستاوردهای انقلاب اسلامی باید بتوانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: با وجود منابع بسیار در کشور و علی‌رغم کشف دستاوردهای مثبت و قابل قبول، متاسفانه نتوانسته‌ایم به اندازه کافی در این مسیر موفق باشیم.
 
واعظ‌ زاده با تاکید بر حرکت همزمان پیشرفت با عدالت گفت: تامین عدالت در تمامی سیاست‌ها باید اتخاذ شود و در برنامه پیشرفت بتوانیم این مقوله را براساس مبانی اسلامی با برنامه پیشرفت عجین کنیم.
 
عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در کشور علی‌رغم سرمایه‌های بسیار اعم از سرمایه‌های معنوی، طبیعی و مادی به سبب عدم جایگزینی مناسب این عناصر سر جای خود نتوانسته‌ایم به پیشرفت قابل قبولی دست یابیم.  
 
وی با اشاره به وجود مشکلات آموزشی در کشور تصریح کرد: دغدغه جوانان و خانواده‌ها وجود مشکلات آموزشی در حال حاضر است و باید به سیاست‌های مناسب سیستم آموزشی را تغییر دهیم که من این کار را انجام خواهم داد.  
 
واعظ زاده بیان داشت: دولت در سر جای خود قرار ندارد و در اموری انجام وظیفه می‌کند که مرتبط با او نیست و این اقدام دولت کاملا نادرست است.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من به وجود یک دولت مقتدر در شرایط کنونی معتقدم اما متاسفانه هیچگاه سر جای خود عمل نمی‌کند و با ورود به مسئولیت‌های دیگران بازنده می‌شود.
 
وی کلید حل مشکلات اقتصادی را ورود علم به صحنه عنوان و تصریح کرد: اگر بتوان برنامه اساسی را با استفاده از مبانی علمی از وی دولتمردان ایجاد کنیم می‌توانیم یک اقتصاد دانش‌بنیان را در یک مقطع ۱۰ ساله در کشور محقق کنیم.  
 
واعظ زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوم قطعا از نیروی جوان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جهت پیشرفت و ارتقا امور استفاده خواهم کرد و سیستم آموزش عالی را در حد کمی و کیفی با تربیت اساتید و دانشجویان توسعه خواهم داد.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.