نیروی دریایی ارتش تربیت شده مکتب قرآن است

اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم معنوی و نورانی محفل انس با قرآن کریم، با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایگاه دریایی خارک برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، در این آئین دریادار غلامرضا خادم بیغم، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی خارک گفت: نیروی دریایی در همه صحنه‌ها به خصوص در هشت سال دفاع مقدس مدافع ملت، انقلاب و پیرو خط امام و رهبری بوده و نیرویی با بصیرت و تربیت شده مکتب قرآن است.
 
وی افزود: نیروی دریایی در ماه نزول قرآن با برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمام شرایط حتی در حین اجرای ماموریت در یگان‌های شناور، بینش و خط مشی قرآنی و دینی را در راستای پیروی از ائمه اطهار(ع) به کارکنان و خانواده‌های آنها یاد داده است تا بتواند به خوبی در مقابل تهاجم فرهنگی غرب آسیب زدایی کند و نیروهایی کارآمد و مفید در تمامی عرصه‌ها داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه همیشه تمام نقشه‌ها و برنامه‌های غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با روشنگری فرماندهی معظم کل قوا خنثی شده است، افزود: مادامی که کشور، ملت و نیروهای مسلح از نعمت چنین رهبری فرزانه برخوردار باشند از هرگونه آسیب و گزندی محفوظ خواهند ماند.
 
دریادار بیغم با اشاره به نقش برجسته نیروی دریایی ارتش در جزیره خارک در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: نیروی دریایی امروز برای بهتر ادا کردن وظیفه خود درحال چابک‌سازی در پایگاه دریایی خارک به خاطر حضور فعال تر در آب‌های آزاد و دریای عمان است.
 
گفتنی است؛ در این مراسم امام جمعه و تعدادی از مسئولان جزیره خارک نیز حضور داشتند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.