نیروی دریایی در«اقیانوس اطلس»

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در آینده نزدیک در اقیانوس اطلس نیز شاهد حضور نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی ولایت، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در کنار ساخت و ساز در سواحل جنوب شرقی کشور، فعالیت‌های خوبی در راستای حضور در آب‌های آزاد داشته است؛ به گونه‌ای که در مدت سه سال گذشته بدون حتی یک روز وقفه در آبهای آزاد از سواحل جاسک تا دریای مدیترانه حضور داشتیم .

« حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبهای آزاد، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به معرض نمایش گذاشته است به طوری که با حضور بدون وقفه یگان‌های شناور کشورمان در آبهای آزاد ثابت کردیم که توان نشان دادن قدرت کشور را در عرصه‌های جهانی داریم.»

وی افزود: استفاده از امکانات دریای عمان و اقیانوس هند یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت و توسعه پایدار کشور است. در همین راستا نیروی دریایی ارتش، با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت در شهرستان جاسک و استفاده از تمام امکانات، در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه می‌کوشد به گونه‌ای که توسعه و پیشرفت شهرستان بعد از حضور نیروی دریایی ارتش برای همه مشهود است.

سیاری خطاب به کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت ضمن بیان اینکه شما پیشتاز اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و طلیعه دار ساخت و ساز، سازندگی و توسعه پایدار در سواحل جنوب شرق و دریای عمان بودید، خاطرنشان کرد: از افتخارات معنوی کارکنان نیروی دریایی ارتش افتخار سرباز ولایت بودن است که علی رغم کار سخت و مشکلات موجود امروز سرباز خوبی برای ولایت بوده و تدبیر معظم له را به خوبی به اجرا در آوردیم.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.